چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

واکنش تهیه کننده «آینه بغل» به شرایط ویژه اکران برای فیلمش/ سهراب پور: می خواهند با جوسازی رسانه ای اکران را متشنج کنند!

منصور سهراب ‌پور

سینماپرس: سهراب پور اظهار داشت: اکران «آینه بغل» می تواند باعث شود به واسطه حضور مردم در سینماها دیگر فیلم های در حال اکران نیز دیده شوند و از این بابت باید دیگر فیلمسازان که فیلمشان به صورت همزمان با این فیلم اکران می شود خوشحال باشند اما متأسفانه با جو سازی مطبوعاتی بسیاری از افراد سعی دارند جو را به سود خود متشنج کنند و این اتفاق نمی تواند به نفع کسی باشد.

منصور سهراب پور تهیه کننده فیلم سینمایی «آینه بغل» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: دو ماه پیش برای فیلم سینمایی «آینه بغل» پروانه نمایش گرفتیم. ما از همان روز اول که برای ساخت این فیلم اقدام کردیم برای اکران آن برنامه ریزی داشتیم چرا که این فیلم ساخته شده در بخش خصوصی است و رانت، وام و حمایت های دولتی شامل آن نمی شود.

سهراب پور خاطرنشان کرد: ما هیچ گاه قصد این را نداشتیم که قانون را زیر پا بگذاریم، ما از ابتدا «آینه بغل» را برای اکران در ایام نوروز در نظر گرفته بودیم اما با توجه به شرایط خاص و ویژه ای که در سینما حاکم شده دوستان و اطرافیان به ما پیشنهاد این را دادند که این فیلم زودتر اکران شود و ما نیز با توجه به اینکه سعی داشتیم علاوه بر اکران مناسب اتفاق خوبی نیز برای سینمای ایران در گیشه رخ دهد این پیشنهادات را پذیرفتیم.

وی افزود: من و دیگر اعضای ساخت «آینه بغل» به هیچ وجه اصراری به اکران زودهنگام این فیلم نداشتیم. من اعتقاد دارم فیلم سینمایی «آینه بغل» فیلمی است که هر زمان که اکران شود توسط مخاطبان سینما دیده می شود. اکران این فیلم می تواند باعث شود به واسطه حضور مردم در سینماها دیگر فیلم های در حال اکران نیز دیده شوند و از این بابت باید دیگر فیلمسازان که فیلمشان به صورت همزمان با این فیلم اکران می شود خوشحال باشند اما متأسفانه با جو سازی مطبوعاتی بسیاری از افراد سعی دارند جو را به سود خود متشنج کنند و این اتفاق نمی تواند به نفع کسی باشد.

این تهیه کننده اظهار داشت: فیلم سینمایی «آینه بغل» یک اثر تجاری و گیشه ای است که دارای ارزش های هنری خوبی است و ما این پیش بینی را داریم که هر زمان این فیلم اکران شود با استقبال خوبی همراه باشد و من امیدوارم مسئولان نیز با همراهی و همکاری در راستای روشن ماندن چراغ بخش خصوصی در سینما فعال باشند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئناً زمان اکران برای هر فیلم مهم است اما تغییرات صورت گرفته برای اکران «آینه بغل» به گونه ای نبوده که بسیار عجیب و غیر متعارف باشد. سعی ما بر این بوده با شورای صنفی نمایش همکاری داشته باشیم و هر زمان که آنها مناسب دانستند نسبت به اکران این فیلم اقدام کنیم. من به عنوان تهیه کننده به هیچ وجه نگران زمان اکران این فیلم سینمایی نیستم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.