شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

واکنش جواد رضویان به شایعه‌ خداحافظی‌اش از تلویزیون

جواد رضویان در اکران خصوصی فیلم سینمایی سلام بمبئی

باشگاه خبرنگاران: کم‌کاری جواد رضویان سبب شده تا برخی‌ها او را درگیر حواشی کرده و عدم حضورش در فیلم و یا سریال را به هر چیزی نسبت بدهند.

مدتی است که سید جواد رضویان کمدین محبوب سینما و تلویزیون بنا به هر دلیلی کم کار شده و کمتر کاری از او مشاهده می‌شود، این اتفاق سبب شده تا برخی‌ها او را درگیر حواشی کرده و عدم حضورش در فیلم و یا سریال را به هر چیزی نسبت بدهند.

در این میان چند روز پیش خبرهایی مبنی بر عدم تمایل این هنرمند برای حضور در تلویزیون منتشر شد که واکنش او را برانگیخت و مجبور به پاسخگویی از طریق صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام شد که می‌خوانید:

به نام حضرت حق ؛
سلام دوستان و عزیزان،

سال‌ها سعی کردم بی‌حاشیه زندگی کنم، سعی کردم بی‌حاشیه کار کنم، از خیلی چیزها و کارهایی که دوست داشتم به واسطه شرایط کارم خودم رو منع کردم، از گوشه رفتم از گوشه برگشتم، نمیدونم حالا که به هر دلیلی کم کار شدم که دلیلش هم برای خودم قابل احترام، چرا باید با حواشی بی‌پایه و اساس روبرو بشم، مصاحبه‌های بی‌منبع و بی‌سند که چپ و راست از زبون من تو صفحات مجازی و حقیقی پخش میشه فقط بخشی از این حواشی است.

من عاشق کارم بودم و هستم، شاید خیلی ضعف‌ها در کارم داشته باشم، شاید خیلی وقت‌ها انتخاب‌های بد کرده باشم، شاید خیلی جاها اون چیزی که فکر می‌کردیم نشده ولی به همه این سال‌ها که افتخار خدمت و نوکری شما رو داشتم قسم می خورم هیچ وقت کم فروشی نکردم و هرچه در توانم بوده رو کردم اگر کمی بوده بگذارید بر حساب کم‌سوادی و کم‌توانی من. ولی کسانی که با من کار کرده‌اند شاهد هستند من با تمام وجودم کار می‌کنم.

در این چند وقت هم اگر کمتر از حقیر کار تصویری دیدید بیشتر در حال بازنگری بر روی خودم و کارهای خوب و بدم هستم امید که همچنان لیاقت خدمت و نوکری شما خوبان رو آنچنان که شان شما می‌طلبد رو خداوند به من کمترین عنایت فرماید و از شما خواهش می‌کنم به این خبرهای بدون منبع و ماخذ توجه نفرمایید.

ببخشید درد دلم طولانی شد، به لطف خداوند و دعای خیر شما همیشه محتاج بودم و هستم.

دم شما گرم، هفته پیش روتون درجه یک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.