دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری خبر داد

احتمال برگزاری جشنواره «یاس» در سال آینده

جشنواره فیلم یاس

سینماپرس: مهدی یزدانی مدیرعامل مؤسسه رسانه‌های تصویری درباره جشنواره بین‌المللی فیلم «یاس» تهران گفت: این جشنواره امسال برگزار نمی‌شود، اما احتمال برگزاری آن در سال آینده توسط بخش خصوصی وجود دارد.

به گزارش سینماپرس، با همکاری ستاد صیانت از محصولات و آثار فرهنگی و پلیس امنیت عمومی، صبح امروز (دوشنبه ۱۵ آبان) تعداد زیادی از لوح فشرده فیلم‌های غیرمجاز امحاء شد.

مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری در این مراسم در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره جشنواره فیلم یاس اظهار داشت: برآورد این بوده که جشنواره یاس در شبکه نمایش خانگی تأثیرگذار است، اما چون بازخورد مطلوبی از آن دریافت نکردیم، این جشنواره امسال برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: بنا داریم حوزه‌های مختلف را رصد و ارزیابی کنیم و اگر به جمع‌بندی مناسبی برسیم، این جشنواره سال آینده برگزار خواهد شد و قطعاً برگزار کننده بخش خصوصی است.

چهارمین دوره جشنواره یاس سال گذشته در ۵ بخش مسابقه ایران (نمایش خانگی)، مسابقه سریال‌های شبکه نمایش خانگی، مسابقه سینما - ویدیو، مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی و مسابقه بین‌الملل برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.