شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

ادامه رسوایی های جنسی در هالیوود!

آیا تصاویر این هنرمند از بیلبورد تبلیغات تهران نیز حذف می شود؟

کوین اسپیسی

سینماپرس: ریدلی اسکات تصمیم گرفته است کوین اسپیسی، بازیگر مشهور هالیوود را از جدیدترین فیلمش با عنوان «تمام پول های جهان» حذف کند و تمام این صحنه ها را مجدداً با بازیگری دیگر فیلمبرداری کند.

سایه رسوایی مربوط به آزار جنسی بر زندگی بازگیر معروف هالیوود سنگین تر شده است. او قرار است به خاطر اتهامات اخلاقی از جدیدترین فیلم ریدلی اسکات، به نام «تمام پول های جهان» حذف شود و کمپانی سونی پیکچرز از این تصمیم حمایت کرده است.

فیلم «تمام پول های جهان» قرار بود روز ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۷ در جشنواره فیلم بنیاد آمریکا به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره نمایش داده شود. با این وجود تاریخ اکران عمومی فیلم تغییر نکرده است و قرار است فیلم طبق برنامه در ماه دسامبر در سینماهای آمریکای شمالی نمایش داده شود.

فیلم "همه پول های جهان" داستان ربوده شدن نوه جان پل گتی، میلیارد معروف امریکایی را روایت می کند. نوه ۱۶ ساله سرمایه دار بزرگ نفتی در رم ربوده می شود. آدم ربایان در ازای آزادی اش درخواست ۱۷ میلیون یورو باج می کنند. پدربزرگش از پرداخت این پول امتناع می کند. نقش جان پل گتی را کوین اسپیسی بازی کرده بود.

اتهامات اخیر علیه کوین اسپیسی

در اتهامات اخیر علیه بازیگر سرشناس هالیووود، هیدر اونرو، گوینده سابق تلویزیون بوستون، اسپیسی را متهم کرده است که در ژوئیه ۲۰۱۶ در میهمانی ای در جزیره ننتاکت ماساچوست پسرش را که آن موقع ۱۸سال داشت، مورد آزار جنسی قرار داده است. پس از شنیدن اتهامات دیگران، خانواده اونرو تصمیم گرفت که ماجرا را فاش کنند و مانع شوند کسی دیگری قربانی تعرض کوین اسپیسی شود.

رسوایی کوین اسپیسی با اتهامات آنتونی رپ، بازیگر آمریکایی، آغاز شد که گفته است در سال ۱۹۸۶ میلادی هنگامی که ۱۴ سال داشته، کوین اسپیسی در یک میهمانی به او تعرض جنسی کرده است.

کوین اسپیسی در صفحه توییتر خود ضمن گفتن اینکه این حادثه را به خاطر ندارد، عذرخواهی کرد و سپس اعلام کرد همجنسگراست.

شرکت «نتفلیکس» نیز تصمیم گرفت فصل ششم «خانه پوشالی» را بدون این هنرپیشه و شخصیت اصلی داستان روی صحنه ببرد.

تصمیم ریدلی اسکات در حذف کوین اسپیسی از جدیدترین فیلمش حکایت از آن دارد که زندگی حرفه ای کوین اسپیسی به اتمام رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.