یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

«شیلنگ» در بخش «چشم‌اندازهای آسیا»

فیلم کوتاه «شیلنگ» به جشنواره اندونزی راه یافت

فیلم کوتاه شیلنگ

سینماپرس: فیلم کوتاه «شیلنگ» با کارگردانی مسعود فروزش در بخش «چشم‌اندازهای آسیا» روی پرده خواهد رفت.

در نخستین سال اضافه شدن بخش «چشم‌اندازهای آسیا» به جشنواره فیلم آسیایی «جوگیا-نت‌پک» (JAFF) در اندونزی فیلم کوتاه «شیلنگ» در این بخش به نمایش در می آید.

منصور فروزش سازنده این اثر، تولید ۷ فیلم کوتاه داستانی را در کارنامه خود دارد. همکاری در تولید بیش از ۲۰ عنوان مستند تلویزیونی و داوری جشنواره‌های داخلی و خارجی از دیگر فعالیت های او است.

این فیلم کوتاه قصه ی معلمی را به تصویر کشیده که متد آموزش خود را عوض کرده و از امروز برای ارتقای سطح دانش‌آموزان برنامه‌ خاصی دارد. این فیلم با حضور در بیش از ۴۰ جشنواره جهانی بیش از ۱۰ جایزه و نامزدی در بخش‌های مختلف به دست آورده است.

سیروس همتی و کسری جورابلو بازیگران اصلی این فیلم ۱۵ دقیقه‌ای هستند. سیروس همتی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیگر از جشنواره فیلم کوتاه هنگ کنگ است.

جشنواره فیلم آسیایی «جوگیا-نت‌پک» با تمرکز بر این ایده که سینمای آسیا باید بخشی از جامعه آسیایی باشد، بخش «چشم اندازهای آسیا» را به جشنواره افزوده است.

این جشنواره اندونزیایی مثل سال‌های گذشته امسال نیز نمایش‌دهنده فیلم‌های داستانی، انیمیشن و مستند است و از یکم تا ۸ دسامبر ۲۰۱۷ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.