دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

صدیقه کیانفر به «هایلایت» پیوست/ معرفی عوامل پشت صحنه

صدیقه کیانفر

سینماپرس: صدیقه کیانفر، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به گروه بازیگران «هایلایت» پیوست.

به گزارش سینماپرس، صدیقه کیانفر که آخرین حضورش در صحنه تئاتر مربوط به سه سال پیش در نمایش «ماضی‌ استمراری» به کارگردانی ندا هنگامی در سالن قشقایی است، به نمایش «هایلایت» به کارگردانی سوسن پرور پیوست.

نمایش «هایلایت» آذرماه در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود. پیش از این حضور فاطمه هاشمی و شراره درشتی در این نمایش قطعی شده بود. همچنین سوسن پرور علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، در «هایلایت» به ایفای نقش هم می‌پردازد.

سوسن پرور در این نمایش با نگاهی آسیب‌شناسانه و با رویکرد طنز به از بین رفتن مفهوم خانواده می‌پردازد. «هایلایت» روایت زندگی زناشویی چند زن در یک آرایشگاه است و این سوال را مطرح می‌کند که چرا زندگی‌های متاهلی در حال حاضر چندان موفق نیستند؟ چرا در میانه راه عشق فراموش می‌شود؟ آن‌ها که عاشق هم بودند به هم عادت می‌کنند یا زندگی‌شان شامل روزمرگی می‌شود؟  یا گذر زمان باعث می‌شود خوبی‌های یکدیگر را فراموش کنند و فقط ایرادهای هم را ببینند؟

«هایلایت» را ریحانه حسن‌زاده و سوسن پرور نوشته‌اند. سوسن پرور بازیگر تئاتر،‌ سینما و تلویزیون پیش از این با نمایش «پالت» به کارگردانی محمد حاتمی روی صحنه رفته بود. پرور نمایش‌های «توالت»، «شوک»، «اشتب با ه گرد تنها» و .... را کارگردانی کرده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از شمیس پورشاهرضایی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، تینا تمدنی (منشی صحنه)، سمیه شوقی (مدیر تولید)، امیرحسین اکبرزاده، رضا درویش (طراح صحنه)، آرزو ذوالفقاری (طراح لباس)، تارا پورشاهرضایی (دستیار لباس)، نازنین بابایی (طراح و مجری گریم)، مهران میرمیری (آهنگساز)، بابک آب‌برین (طراح گرافیک، پوستر و بروشور)، کوروش برزی، بابک آب‌برین (عکاس) و مریم نراقی (مدیر فرهنگی و مشاور رسانه).

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.