دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

نقدهای رسمی درخصوص فیلم «لیگ عدالت »

لیگ عدالت

سینماپرس: نقدهای رسمی درباره فیلم «لیگ عدالت» محرمانه خواهد ماند تا هفته ی آینده اما کمپانی برادران وارنر با صحبت های منتقدین این اثر در توییتر مشکلی ندارد.

 فیلم لیگ عدالت برای کمپانی برادران وارنر از اهمیت ویژه ای به جهت موفقیت تجاری داشته و انتظار می رود که اشکالاتی که در فیلم های قبلی این فرانچایز مانند «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman vs. Superman: Dawn of Justice) و «جوخه انتحار» (Suicide Squad) دیده شد برطرف شده باشد.

گفته می شود که پتی جنکیز با فیلم بلاک باستر «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman) توانسته دنیای سینمایی دی سی را در مسیر درستی قرار دهد و موفقیت این فیلم باعث شده که بسیاری به موفقیت «لیگ عدالت» نیز امیدوار باشند. با این وجود ساخت این فیلم با مشکلاتی همراه بود زیرا زک اسنایدر که فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» را نیز کارگردانی کرده بود، در میانه راه و به دلیل یک فاجعه ی خانوادگی کارگردانی این فیلم را رها کرده و ادامه ی فیلم برداری را جاس ودون، کارگردان «انتقام جویان» (The Avengers) بر عهده گرفت.

اگر چه نقدهای اولیه نشان می دهد که منتقدان نظر خوبی روی این فیلم دارند اما به جای شاهکار نامیدن آن ترجیح داده اند «لیگ عدالت» را فیلمی که در مسیری درست قدم بر می دارد توصیف کنند. اریک دیویس از فاندانگو می گوید که این فیلم بدون شک از «بتمن در برابر سوپرمن» و «جوخه انتحار» بهتر است و البته آن را فیلمی بسیار اکشن و یکی از بهترین دنباله های دنیای دی سی توصیف کرده است.

جرمن لوسیه از گیزمودو کمتر تحت تاثیر فیلم قرار گرفته است. وی داستان پردازی فیلم را آشفته و ضعیف می داند و می گوید که شخصیت منفی داستان آن طور که باید قوی نیست اما شخصیت های قهرمان فیلم بی نقص هستند. فیلم از نظر او جذاب بوده و شخصیت های موثری ساخته شده اند. او در نهایت می گوید که از فیلم خوشش نیامده اما نکاتی در فیلم وجود دارد که در آینده ی این فرانچایز او را شگفت زده خواهند کرد.

کانر شورتفگر از سینما بلِند دیدگاه های مشابهی دارد و «لیگ عدالت» را بسیار عقب مانده، ناهماهنگ و ناجور توصیف می کند اما تصدیق می کند که شخصیت پردازی خوبی صورت گرفته و فیلم جذاب و سرگرم کننده است. وی آن را فیلمی بسیار کوچک می داند اما همزمان بر این باور است که فیلم «لیگ عدالت» را باید یک قدم به جلو موثر دانست.

در این میان، جینا بوش از لژیون اوفلیا دات کام می گوید که از فیلم لذت برده هر چند دوست داشت برخی چیزها در آن تغییر داده شود.

برای قضاوت در مورد این فیلم و نظرات منتقدان باید تا زمان اکران «لیگ عدالت» در هفته آینده صبر کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.