سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

بازیگر سریال "مختارنامه" گفت:

بازیگران جوان دستمزدهای میلیونی می گیرند و پیشکسوتان بی پولند

رضا رویگری

سینماپرس: رضا رویگری گفت: برخی برای بازی در یک تئاتر یا فیلم سینمایی میلیون‌ها تومان پول می‌گیرند ولی آثاری که به ما پیشنهاد می‌شود از نظر مالی شرایط مناسبی ندارد.

به گزارش سینماپرس این بازیگر پیشکسوت در باره آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر مراحل درمانی و فیزیوتراپی ام به خوبی طی شده و شرایط جسمانی‌ام رو به بهبود است. هر چند روند بهبودی به کندی پیش می‌رود اما امیدوارانه است.

رضا رویگری افزود: طی ماه‌های گذشته چندین پیشنهاد برای بازی در فیلم‌های سینمایی به من شده و قرار بود در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشم اما پس از خواندن فیلمنامه و بررسی گروه سازنده تصمیم گرفتم آنها را نپذیرم. امیدوار بودم که امسال در جشنواره حضور پیدا کنم اما تاکنون همه چیز منتفی شده و رسماً جشنواره را از دست داده ام.

بازیگر سریال مختارنامه ادامه داد: از نظرم کارگردانی آثار پیشنهاد شده به نحوی نبود که مرا برای همکاری قانع کند و ماحصل کار اثر خوبی نمی‌شد. به مدت سه سال است که بازی نکرده‌ام و ترجیح می‌دهم اگر قرار باشد به عرصه بازیگری برگردم در اثری قدرتمند باشد. بعد از رد کردن آثاری که در مورد آنها صحبت کردم هنوز پیشنهاد تازه ای به من نشده است.

بازیگر فیلم سینمایی اخراجی‌های 3 مبالغ نامناسب مالی را یکی دیگر از دلایل نپذیرفتن آثار پیشنهاد شده اعلام و اضافه کرد: علاوه بر کیفیت پایین آثار پیشنهاد شده مبالغی که برای بازی در این فیلم‌ها به من پیشنهاد می‌َشد بسیار کم بود و به نحوی نبود که بگویم به خاطر قرارداد خوب بالاخره می‌شود با گروه کنار آمد و از نقاط ضعف اثر گذشت.

رویگری توزیع نامناسب دستمزد بین بازیگران را ناراحت‌کننده خواند و خاطرنشان کرد: برخی برای بازی در یک تئاتر یا فیلم سینمایی میلیون‌ها تومان پول می‌گیرند ولی آثاری که به ما پیشنهاد می‌شود از نظر مالی شرایط مناسبی ندارد. این روزها در سینما همه چیز باندبازی و یارکشی شده و تمامی پول‌ها به بازیگران جوان می‌رسد. چطور می شود که برای پیشکسوتان تا این حد دستمزدهای پایین در نظر می‌گیرند. این مبالغ خنده دار است و به هیچ وجه نمی‌توان با آنها معیشت خود را بگذارنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.