سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

بازیگر زن تمایل دارد ترامپ شود!

هلن میرن

سینما پرس: هلن میرن دوست دارد در نقش دونالد ترامپ به ایفای نقش بپردازد.

به گزارش سینماپرس این بازیگر کهنه‌کار سینما، ترامپ را شخصیتی از جنس شخصیت‌های داستان‌های شکسپیر می‌داند که شاید سرنوشتی مانند آن‌ها داشته باشد.

او که هر سه جایزه تونی، امی و اسکار را در کارنامه دارد، دوست دارد در نقش دونالد ترامپ بازی کند و در این باره گفت: «این شخصیت جذابیت زیادی دارد. شخصیت خارق‌العاده‌ای است. او از برخی جهات شخصیتی شکسپیری دارد. شاید هم سقوطی شکسپیری را تجربه کند.»

بازیگر «هیچکاک» چگونه می‌تواند نقش ترامپ را بازی کند؟ آیا می‌تواند بفمهد که در ذهن او چه می‌گذرد؟ او در پاسخ به این پرسش‌ها گفت: «به نظرم نفوذ کردن به روان چندان کار دشواری نیست. باید به دوران کودکی و مدرسه رفتن او را بررسی کرد. رابطه‌اش با خانواده را مطالعه کرد و نگاهی به شرایطی انداخت که در آن رشد کرده است. من چیز زیادی درباره ترامپ نمی‌دانم اما اگر قرار باشد نقش او را بازی کنم بی‌شک از تحقیق درباره این موارد شروع می‌کنم.»

میرن که در فیلم «ملکه» نقش الیزابت دوم ملکه انگلستان را بازی کرده است درباره بازی در این نقش گفت: «من پیش از بازی در این نقش با ملکه دیدار کردم. البته دیدار کوتاهی بود و در آن افراد زیادی حضور داشتند. پس از آن نیز دوباره با او دیدار داشتم اما هیچگاه به خود من چیزی درباره فیلم نگفت اما یکبار مرا به فرد دیگری اینطور معرفی کرد: ایشان هلن میرن است. او نقش مرا در فیلم بازی کرده است.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.