سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

بازیگر سریال "کیمیا" گفت:

نمی‌خواهم پایم به خانه سالمندان کشیده شود

صدیقه کیانفر

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "کیمیا" گفت: من این روزها بهترین احساس جهان را دارم. نمی‌دانم چند سال دیگر زنده‌ام اما می‌خواهم در همین باقی مانده عمر تمام انرژی خود را صرف بازیگری کنم.

صدیقه کیانفر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان در خصوص حضور دوباره خود در عرصه تئاتر گفت: به تازگی برای بازی در نمایش "هایلایت" به کارگردانی "سوسن پرور" دعوت شدم و این روزها مشغول تمرین این اثر هستم.

وی در همین راستا افزود: نقش چندانی در این نمایش ندارم اما پرور به عنوان قدردانی از سال‌ها حضور من در تئاتر دعوت کرد تا باز هم بتوانم در تئاتر بازی کنم. لطفی که وی در قبال من انجام داد برایم بسیار ارزشمند است زیرا به من ثابت کرد هنوز زنده‌ام و می‌توانم کار کنم.

بازیگر سریال "کیمیا" احساس خود از حضور دوباره در صحنه تئاتر را اینگونه توصیف کرد: من از ۱۸ سالگی و سال ۳۸ وارد عرصه تئاتر شدم و حالا بار دیگر در سال ۹۶ و در سن ۸۵ سالگی می‌خواهم تئاتر بازی کنم. شما فکر می‌کنید چه احساسی باید داشته باشم؟ این روزها بهترین احساس جهان را دارم. نمی‌دانم چند سال دیگر زنده‌ام اما می‌خواهم در همین باقی مانده عمر تمام انرژی خود را صرف بازیگری کنم.

وی حضور در تمرینات تئاتر را روحیه بخش خواند و تاکید کرد: در زندگی خیلی تنها هستم. در خانه بزرگ زندگی می‌کنم و هیچ کس را ندارم تا کنارم باشد. روزها در رادیو و کنار بچه‌های رادیو خوشحالم و حالا عصرها در کنار جوانانی که با عشق تئاتر کار می‌کنند احساس سرزندگی می‌کنم.

بازیگر پیشکسوت سینما مضمون نمایش هایلایت را اینگونه توصیف کرد: هایلایت کمدی بسیار جذابی است که برای من نشاط می‌آورد. سر تمرینات آنقدر می‌خندم که قلبم درد می‌گیرد. این شادی باعث می‌شود تا افسرده نشوم و کارم به خانه سالمندان کشیده نشود. من نمی‌خواهم به خانه سالمندان بروم و از خداوند خواهش کرده‌ام تا وقتی که توان دارم و نفس می‌کشم به من قدرت بازی در سینما، تئاتر و تلویزیون را بدهد.

کیانفر درباره پیشنهادات سینمایی و تلویزیونی خود خاطرنشان کرد: پیشنهادات زیادی در عرصه تصویر به من می‌شود ولی به علت مشکل زانو نمی‌توانم آنها را بپذیرم. این روزها بیشتر در رادیو کار می‌کنم و در حال حاضر مشغول ضبط اثری به کارگردانی میکائیل شهرستانی هستم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.