چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

سفر ماجان به روسیه و هند

فیلم ماجان

سینماپرس: فیلم سینمایی «ماجان» در بخش مسابقه جشنواره روسیه و چنای هند راه پیدا کرد.

به گزارش سینماپرس: «ماجان» ساخته رحمان سیفی ‌آزاد به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم «آکبوزات نقره‌ای» روسیه حضور یافت. این جشنواره امسال در تاریخ ٨ تا ١٠ دسامبر ( ١٧ تا ١٩ آذرماه) در شهر اوفای روسیه با هدف اعتباربخشی به کارگردانان خلاق که با تمرکز بر موضوعات ملی، فرهنگی و قومی فیلم ساخته‌اند، برگزار خواهد شد.

همچنین این فیلم‎ به بخش سینمای جهان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم چنای هند راه یافت. جشنواره چنای هند از ٢٣ تا ٣٠ آذر با همکاری بنیاد تقدیر سینمای هند برگزار می‌شود و با نمایش فیلم‌های منتخب سینمای جهان تلاش در ارتقای سطح کیفی سینمای غیرتجاری دارد.

«ماجان» را محمدمهدی عسگرپور تهیه کرده و پخش بین‌الملل آن نیز برعهده الهه نوبخت است. این فیلم محصول موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

در فیلم «ماجان» که توسط محمد آلادپوش فیلمبرداری شده است؛ مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، بابک انصاری، بازیگر Actor نوجوان: محمدمهدی احدی، بازیگران خردسال: عرفان برزین و سارا میرایی به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم‌نامه «ماجان» که توسط لیلا لاریجانی نوشته شده است، روایتگر قصه زوجی است که با چالش بزرگی در مواجهه با فرزند خود روبه‌رو هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.