چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء»

نوید محمدزاده بهترین بازیگر جشنواره براتیسلاوا شد/ اهدای جایزه به مردم کرمانشاه

بدون تاریخ، بدون امضاء

سینماپرس: نوید محمدزاده برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» برنده جایزه بهترین بازیگر جشنواره «براتیسلاوا» شد و این جایزه را به مردم زلزله‌زده غرب کشور تقدیم کرد.

به گزارش سینماپرس، نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «براتیسلاوا» در کشور اسلواکی برندگان خود را اعلام کرد و نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی شد.

محمدزاده در پیامی ویدئویی ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشنواره فیلم «براتیسلاوا» که برای دومین بار او را به عنوان برنده جایزه بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی معرفی می‌کنند، جایزه‌اش را به بازماندگان زلزله۷.۳ ریشتری در کرمانشاه تقدیم کرد.

وی پیش از این برای بازی در این فیلم، جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های هفتادوچهارمین جشنواره فیلم ونیز را نیز دریافت کرده بود.

گفتنی است؛ «بدون تاریخ، بدون امضاء» به کارگردانی وحید جلیلوند و به تهیه‌کنندگی علی جلیلوند نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی فیلم‌های داستانی جشنواره «براتیسلاوا» بود. علاوه بر آن دو فیلم «ناپدید شدن» از علی عسگری و فیلم کوتاه «روتوش» ساخته کاوه مظاهری نیز در این جشنواره روی پرده رفتند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «براتیسلاوا» از تاریخ ۹ تا ۱۶ نوامبر (۱۸ تا ۲۵ آبان) در کشور اسلواکی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.