شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

سلبریتی ها جو گیر نشوند

زلزله

سینماپرس: برخی سلبریتی ها در زمان وقوع زلزله به جای کمک و همدردی با زلزله زدگان، مسکن مهر را هدف قرار دادند و انتقادات تندی به این پروژه کردند اما این در حالی است که بر اساس آمار رسمی تنها ۲ نفر بر اثر زلزله در مسکن مهر جان خود را از دست دادند.

به گزارش سینماپرس، زلزله کرمانشاه دل هر انسانی را به درد آورد، زلزله ای ۷/۳ ریشتری که بیش از ۴۰۰ نفر را به کام مرگ فرستاد و بالای ۷ هزار نفر را مصدوم کرد، زلزله ای که دختری را از پدرش، مادری را از پسرش و ... جدا کرد، در این میان و در همان ساعات اولیه زلزله معاون اول رئیس جمهور در اظهار نری به مسکن مهر اشاره می کند و در ادامه برخی سلبریتی ها با واکنش های تند مقصر را دولت قبل و مسکن مهر می دانند که باعث شده عده ای از هموطنان جان خود را از دست بدهند.

اما بر اساس آمار رسمی تنها دو نفر در مسکن مهر جان خود را در زلزله از دست دادند و بسیاری از مردم به خاطر بافت فرسوده در سر پل ذهاب و ازگله زیر آوار ماندند. سقف هیچ مسکن مهری خراب نشده اما برخی سلبریتی ها لب به انتقاد باز کردند.

یکی از این بازیگران با وقاحت تمام مسکن مهر را طویله خطاب می کند، مسکن مهری که باعث شد بسیاری از قشر ضعیف جامعه بتوانند خانه دار شوند، چرا هیچکدام از این بازیگران به بیمارستان نوسازی که تازه احداث شده اشاره نمی کند که کامل تخریب شده است؟

از سوی دیگر اما برخی بازیگران و ورزشکاران مانند علی دایی و بهرام رادان با تمام قوا به صحنه امدند و با جان و دل برای کمک به زلزله زدگان هر کاری از دستشان بر می امد انجام دادند اما برخی سلبریتی ها تنها در کاناپه های گرم و نرم خود در خانه هایشان نشسته  و هشتک زلزله و تسلیت زدند و به مسکن مهر اعتراض کردند.

وقتی مدیر مسکن شهرستانی که در آن زلزله رخ داده می گوید تنها ۲ نفر در مسکن مهر جان باختند چرا این سلبریتی ها لال شدند؟ چرا از مردم عذر خواهی نمی کنند که اشتباه کردند؟ چرا نمی گویند که ما اشتباه کردیم که مسکن مهر را طویله نامیدیم، برخی از این بازیگران تنها و تنها تحت تاثیر جو هستند و اصلا کاری به زلزله ندارند بلکه مدام مرثیه می خوانند و به هر بهانه ای لب به اعتراض باز می کنند.

*افکارنیوز

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.