شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

تسلیت اینستاگرامی کارگردان سینما به زلزله زدگان+عکس

وحید جلیلوند در ونیز 2015

سینماپرس: وحید جلیلوند با ارسال پیامی در صفحه اینستاگرام خود فاجعه دردآور زلزله غرب کشور را تسلیت گفت و از کسب دو جایزه مهم در جشنواره براتیسلاوا به فیلم 'بدون تاریخ ، بدون امضا' خبر داد.

به گزارش سینماپرس، جلیلوند در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"با کامی تلخ و دلی غم زده و با یاد و احترام به همه هم میهنان درگذشته عزیزمان و تسلیت به بازماندگان ایشان

اهدای دو جایزه مهم در جشنواره براتیسلاوا به فیلم 'بدون تاریخ، بدون امضا'

فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء ساخته وحید جلیلوند جایزه هیات داوران فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم (FIPRESCI) را در نوزدهمین جشنواره فیلم براتیسلاوا از آن خود کرد، جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره نیز به نوید محمدزاده برای بازی در این فیلم اهدا شد.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم براتیسلاوا سه شنبه شب برگزار گردید.

وحید جلیلوند کارگردان فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» در یک پیام تصویری ضمن تشکر از داوران و مسئولان جشنواره براتیسلاوا برای فراهم کردن فرصت دیده شدن فیلمش در این جشنواره، گفت: دریافت جایزه از طرف منتقدان همواره بسیار لذت بخش است به دلیل اینکه فیلمساز می داند که از نگاه دقیق و تیزبین منتقد گذشته و فیلمش با تمام جزییات دیده شده است.

وی در ادامه این پیام تصویری ضبط شده افزود: اگر خوشحالی چندانی در صورت من نیست، عذر من را بپذیرید به دلیل اینکه چند ساعت پیش مطلع شدم تعدادی از هموطنانم در مناطق غربی کشور متاسفانه جان خود را در حادثه زلزله از دست داده اند که برای خانواده های آنها آرزوی صبر کرده و شب خوبی را برای شما آرزو می کنم.

نوید محمدزاده نیز که جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره را دریافت کرد در پیامی تصویری گفت: برای دومین بار است که این جایزه را می گیرم؛ دو سال پیش هم این جایزه را برای بازی در فیلم «ناهید» گرفتم و ممنوم از فستیوال، دبیر فستیوال و هیات محترم داوران.

وی افزود: وقتی صبح این خبر را شنیدم نمی دانستم خوشحال باشم یا ناراحت زیرا شب قبل در کشورم در منطقه ای که زادگاه من است منطقه ایلام، کرمانشاه و کردستان، زلزله آمد و خیلی از هموطنان و همزبانان من زیر آوار ماندند و کشته شدند. می خواهم این جایزه را به جان باختگان، مال باختگان و بازماندگان این اتفاق تلخ تقدیم کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.