یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

جزئیاتی از عظیم ترین انیمیشن ایران + تصاویر

انیمیشن محمدرسول الله(ص)

سینماپرس: در روز ۱۵ آذر ماه مصادف با ولادت پیامبر اکرم (ص)، مراسم افتتاحیه ساخت سریال انیمیشن محمد رسول الله به عنوان عظیم ترین و پر هزینه ترین انیمیشن ایران و جهان اسلام، برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس؛ سریال انیمیشن محمد رسول الله با موضوعیت زندگی حضرت محمد (ص) - از پنجاه سال قبل از ظهور تا انتهای خلافت حضرت علی (ع) - در ۱۰۴ قسمت  ۲۲ دقیقه ای برای پخش سراسری و جهانی در مرحله اجرایی قرار دارد. این انیمیشن به تهیه کنندگی کیارش کیانی در استدیو پویانمایی رضوان وابسته به مرکز هنرهای رقومی بسیج تولید می شود.

به دلیل اهمیت و فرا ملی بودن سریال انیمیشن محمد رسول الله برای اجرای پروژه با نهادهای مختلفی از جمله نهاد رهبری هماهنگی‌های لازم انجام شده است و قرار است این اثر در ۱۰۴ قسمت ۲۲ دقیقه ای ( در مجموع ۲۲۸۸ دقیقه) در چهار فصل روی آنتن می‌رود.

طبق اطلاعات منتشر شده بیش از ۴۰۰ هنرمند در ساخت این سریال فعالیت خواهند داشت . همچنین تکنیک ساخت انیمیشن محمد رسول الله سه بعدی CGI است و یک ژانر ترکیبی از تاریخی_حماسی_طنز و موزیکال خواهد داشت. زمانبندی طرح نیز شامل یک سال پیش تولید، سه سال تولید و یک سال پس تولید خواهد بود.

در خلاصه یکی از قسمت‌های این سریال آمده است: در شهر آتن هستیم. به قصر امپراتور روم (قیصر) نزدیک می‌شویم. در تالار مجلل قصر،‌یوسنی نیانوس امپراتور بیزانس و وزیرش نشسته‌اند و چندین تن از بزرگان لشگری و کشوری روم مقابل او با احترام ایستادهاند. او از فردی میخواهد که هرچه سریعتر گزارش کاملی از پیشرفت ساخت کلیسای ایاصوفیه در انتاکیه را تسلیم وی کند و....

مراسم افتتاحیه این اثر در روز ۱۵ آذر ماه مصادف با ولادت پیامبر اکرم (ص) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.