دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴

خاک‌های نرم فکه در سینماحقیقت

خاک های نرم فکه

سینماپرس: مستند «خاک‌های نرم فکه» ساخته «عباس عمرانی‌بیدی» در بخش مسابقه ملی مستندهای کوتاه یازدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس، مستند «خاک‌های نرم فکه» در بخش مسابقه ملی مستندهای کوتاه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت نمایش داده می شود.

در خلاصه موضوع این فیلم 30 دقیقه‌ای که برای اولین بار در جشنواره سینماحقیقت به نمایش درمی‌آید، آمده است: «در منطقه‌ی دشت طاهری مربوط به دهه‌ی شصت، یک کاروان پیاده نظام برای عملیات بیت‌المقدس آماده می‌شود که در همین اثنا اتفاقی رخ می‌دهد و این کاروان در خاک عراق گرفتار می‌شود. همزمان با این درگیری و در طول عملیات، خانم دکتر کیهانی و همسرش به مجروحان رسیدگی می‌کنند...»
عوامل تولید مستند «خاک‌های نرم فکه» عبارتند از: پژوهشگر، کارگردان و تهیه‌کننده: عباس عمرانی‌بیدی؛ فیلمبردار: شاهین طوفان؛ صدابردار و صداگذار: بهروز شهامت؛ تدوینگران: عباس عمرانی بیدی و محمد جعفری؛ مدیر تولید: بهرام زمانی؛ دستیار کارگردان: مهدی زمین‌پرداز؛ عکاس: مهدی عبدالمالکی
عباس عمرانی‌بیدی متولد سال 1362 در سبزوار و فارغ‌التحصیل فوق‌لیسانس ادبیات نمایشی دانشگاه سوره است. در کارنامه‌ی فیلمسازی او، ساخت آثاری چون پیاده‌رو، پارکینگ، مونالیزا به چشم می‌خورد.
*مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 19 تا 26 آذرماه 1396، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.