دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

توهین نیویورک به معاون اول ترامپ! در تئاتر «همیلتون» + فیلم

مایک پنس

سینماپرس: مایک پنس جمعه شب در تئاتر موزیکال «همیلتون» در نیویورک هو شد.

به گزارش سینماپرس؛ معاون اول دونالد ترامپ جمعه شب در تئاتر موزیکال «همیلتون» در نیویورک هو شد. در پایان نمایش هم یکی از بازیگران خطاب به آقای پنس از نگرانی خود و آمریکایی هایی گفت که سخنان و شعارهای انتخاباتی جنجالی آقای ترامپ در خصوص سیاست و نژاد و قوم آنها را اندیشناک کرده است.

براندون ویکتور دیکسون، بازیگر همیلتون خطاب به آقای پنس گفت: «ما در جامعه متنوع امریکا احساس خطر می کنیم و نگرانیم که دولت جدید شما حامی و محافظ ما، کرۀ زمین، فرزندان و پدران و مادران و یا مدافع حقوق مسلم ما نخواهد بود. جناب، اما ما به راستی امیدواریم که نمایش ما برای شما در حمایت از ارزش های آمریکاییمان الهام بخش بود و شما بعنوان نمایندگان همۀ ما کار و فعالیت خواهید کرد. »

دونالد ترامپ در توییتی با بیان این که «ئتاتر باید همیشه مکانی امن و ویژه باشد» هو شدن مایک پنس را «ارعاب» و اظهار نظر بازیگر همیلتون را «گستاخی» به «یک مرد خیلی خوب» خواند و نوشت «عذرخواهی کنید».

آمریکایی ها و تماشاگرانی که در تئاتر موزیکال حاضر بودند دو دسته اند؛ موافقانی که مایک پنس را در کنار دونالد ترامپ می بینند و می گویند او مستحق هو شدن است و مخالفانی که می گویند پنس هر که می خواهد باشد، حق او حضور بی دغدغه در تئاتر و تماشای بی دردسر نمایش و اثری هنری بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.