دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

بازیگر مشهور هالیوود در نقش باب راس +عکس

جدیدترین تصویر از "رایان رینولدز"

سینماپرس: تازه ترین تصویر از "رایان رینولدز" در فیلم "ددپول ۲" و در نقش "باب راس" منتشر شد.

به گزارش سینماپرس؛ جدیدترین تصویر از "رایان رینولدز" در فیلم سینمایی "ددپول ۲" منتشر شد. او در این فیلم در نقش "باب راس" نقاش معروف تلویزیونی به ایفای نقش می پردازد.

نسخه دوم فیلم سینمایی "ددپول" به کارگردانی "دیوید لیچ" یکی از خبرسازترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ به حساب می‌آید. این فیلم در ابتدا با دعوا و جنجال بین "رایان رینولدز" و کارگردان قبلی فیلم شروع شد و قدرت بازیگر هالیوودی باعث شد تا مسئولین کمپانی کارگردان اثر را عوض کنند.

براساس آخرین اخبار این فیلم که در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری به سر می‌برد، ۱ ژوئن ۲۰۱۸ اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

مونرا باکین، جاش برولین، رایان رینولدز، تی جی میلر، برینا هلیبرند و کاران سونی از جمله بازیگرانی هستند که در "ددپول ۲" نقش‌آفرینی می‌کنند.

از نکات جالب این پروژه همکاری پنج فیلمنامه نویس برای نگارش فیلمنامه دد پول ۲ است به صورتی که دو عضو فیلمنامه را نوشته و دو نفر دیگر شخصیت پردازی‌ها تکمیل کرده و نفر آخر تطبیق نهایی را انجام داده است.

ددپول فیلمی ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام است. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ هشتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.