دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

تبریک جشنواره فیلم فجر برای موفقیت‌های اخیر سینمای ایران

بدون تاریخ بدون امضاء-کوپال

سینماپرس: جشنواره جهانی فیلم فجر پیام‌های تبریک جداگانه‌ای خطاب به سازندگان فیلم «بدون تاریخ بدون امضا»، «کوپال» و «حیوان» صادر کرد.

به گزارش سینماپرس، «بدون تاریخ بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند در پنجاه و هشتمین دوره فستیوال تسالونیکی یونان، موفق به کسب  جایزه ویژه هیات داوران و جایزه بهترین فیلم از نگاه منتقدان شد و همچنین جایزه هیات داوران فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم و جایزه بهترین بازیگر مرد را برای نوید محمدزاده در نوزدهمین جشنواره فیلم براتیسلاوا کشور اسلواکی دریافت کرد.

 جایزه بهترین فیلم هجدهمین جشنواره فیلم کوتاه ازمیر نیز به فیلم کوتاه «حیوان» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک تعلق گرفت.

فیلم «کوپال» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کاظم ملایی نیز در بخش اصلی بیست و سومین جشنواره‌ فیلم «کلکته» (نوآوری در تصاویر متحرک) حضور یافت و جایزه‌ ویژه‌ هیات داوران این جشنواره را کسب کرد.

متن پیام ها به این شرح است:

«جناب آقای علی جلیلوند

جناب آقای وحید جلیلوند

جناب آقای نوید محمدزاده

موفقیت شما را با فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» در جشنواره‌های تسالونیکی و براتیسلاوا به شما و دست اندرکاران این فیلم تبریک می‌گوییم و استمرار موفقیت های جهانی را برایتان آرزومندیم.

جشنواره جهانی فیلم فجر»

«جناب آقای بهمن ارک

جناب آقای بهرام ارک

موفقیت فیلم «حیوان» در جشنواره فیلم کوتاه ازمیر را به شما و عوامل این فیلم تبریک می‌گوییم و امیدواریم موفقیت های بین‌المللی تان ادامه یابد.

جشنواره جهانی فیلم فجر»

«جناب آقای کاظم ملایی

موفقیت فیلم «کوپال» در جشنواره فیلم کلکته را به شما و عوامل این فیلم تبریک می‌گوییم و امیدواریم موفقیت های بین‌المللی تان ادامه یابد.

جشنواره جهانی فیلم فجر»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.