سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

کدام آثار این روزها فرم جشنواره فیلم فجر را پُر کرده‌اند؟

فیلم های سینمایی

سینماپرس: با نزدیک شدن به روزهای پایانی مهلت ثبت نام برای حضور در جشنواره فیلم فجر فیمسازان مراحل فنی آثار خود را با سرعت بیشتری پیگیری می‌کنند.

به گزارش سینما پرس، از جمله آثاری که این روزها فرم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را پُر کرده «اتاق تاریک» به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی است.
با پایان تدوین، مراحل صداگذاری، ساخت موسیقی و ویژوال افکت را به طور همزمان انجام می دهد تا نسخه ای از فیلم در موعد مقرر به دفتر جشنواره ملی فیلم فجر ارسال شود
«اتاق تاریک» پنجمین ساخته حجازی پس از فیلم های در میان ابرها، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو و مرگ ماهی است.
«در میان ابرها» نخستین ساخته حجازی در بیست و ششمین جشنواره فجر سیمرغ بهترین فیلم اول را دریافت کرد اما دو فیلم بعدی اش «زندگی خصوصی آقا و خانوم میم» و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» هر دو از جشنواره فجر کنار گذاشته شدند و «زندگی مشترک ...» بعد از ۲ سال توقیف و به دلیل حضور در جشنواره های خارجی فقط چند نمایش محدود در بخش خارج از مسابقه جشنواره داشت.
در خلاصه داستان فیلم «اتاق تاریک» آمده است: فرهاد و هاله فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده اند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آنها را در مواجهه با مسایل جدیدی قرار می دهد.

**«مصادره» و انجام جلوه‌های ویژه
بنا بر این گزارش، آخرین روزهای فیلمبرداری فیلم کمدی «مصادره» در حالی در تهران سپری می‌شود که هادی کاظمی در نقشی متفاوت جلوی دوربین مسعود سلامی رفته است.
عوامل «مصادره» که قصد دارند این اثر را در موعد مقرر به سی و ششین جشنواره ملی فیلم فجر برسانند، کار جلوه‌های ویژه فیلم را به فرید ناظرفصیحی سپرده اند.
مهران احمدی که نخستین کارگردانی سینمایی خود را با «مصادره» تجربه می‌کند، در یکی دو روز آینده به عنوان آخرین بازیگر فیلم جلوی دوربین خواهد رفت.
«مصادره» یک کمدی سینمایی است که برای نمایش در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می‌شود.

**«روسی» با صابر ابر
پروژه سینمایی «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی از حضور صابر ابر برای بازی در یکی از نقش های اصلی بهره می برد.
این فیلم چهارمین اثر امیرحسین ثقفی پس از «مرگ کسب و کار من است»، «همه چیز برای فروش» و «مردی که اسب شد» در مقام کارگردان است.
فیلمنامه «روسی» نوشته امیرحسین ثقفی با موضوع اجتماعی است و این دومین همکاری امیرحسین ثقفی و صابر ابر پس از «همه چیز برای فروش» خواهد بود.
«روسی» اثری پربازیگر و پرلوکیشن است. پیشتر امیر آقایی و طناز طباطبایی برای بازی در این فیلم قرارداد بسته اند.

*ایرنا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.