سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲

همکاری بازیگر معروف هندی با نتفلیکس

شاهرخ خان*

سینماپرس: همکاری بین شاهرخ خان و نتفلیکس به ساخت چند سریال گسترش یافته است.

به گزارش سینماپرس،  یک سریال اوریجینال هندی در هشت اپیزود به نام «شاعر خون» با همکاری شاهرخ خان و نتفلیکس ساخته می شود. داستان این سریال درباره جاسوسی اخراج شده به نام کبیر آناند است که زندگی جدیدش را به عنوان یک استاد متخصص در آثار شکسپیر دنبال می‌کند تا بتواند کشور و عشق قدیمی‌اش را نجات دهد.

این درام جاسوسی بر مبنای کتابی به همین نام نوشته بلال صدیقی  و «رد چیلیز انترتینمنت» کمپانی شاهرخ خان آن را تولید می‌کند.

دیالوگ‌های این سریال به زبان‌های هندی، اردو، انگلیسی و دیگر زبان‌ها خواهد بود.

نتفلیکس تاکنون یک قرارداد دیگر با کمپانی خان بسته است.

خان در این باره گفت: نتفلیکس نشان داده که داستان‌های هندی مخاطبی جهانی دارند و ما باید از این پلتفرم استفاده کنیم تا داستان‌های بیشتری را روایت کنیم.

نتفلیکس هم از تعمیق روابط خود با کمپانی «رد چیلیز» ابراز خرسندی کرد و گفت هدفمان این است که روابط‌ مان را با هند گسترش دهیم.

رید هاستینگ مدیرعامل نتفلیکس در عین حال به جشنواره فیلم بمبئی در اکتبر اشاره کرد که در آنجا اعلام شد این کمپانی حداقل پنج تا ۶ سریال هندی در سال می‌سازد.

نخستین سریال هندی نتفلیکس اکنون در دست ساخت است که با عنوان «بازی‌های مقدس» توسط آنوراگ کاشیاپ کارگردان شناخته شده در دست ساخت است. این سریال با اقتباس از کتاب ویکرام چاندرا به همین نام ساخته می‌شود. داستان این سریال درباره جنایت‌های مبتنی بر وب در منطقه بمبئی است و فساد، سیاست و جاسوسی را مد نظر دارد. این سریال سال آینده به صورت استریم و آنلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نتفلیکس دو سریال دیگر هندی نیز در برنامه‌هایش دارد که شامل «روز انتخاب» و «دوباره» است. «روز انتخاب» بر مبنای رمانی به همین نام نوشته نویسنده پرفروش آراویند آدیگا ساخته می‌شود که درباره بازی کریکت و فساد است. این مجموعه‌ها با همکاری کمپانی «سون استوریز» در بریتانیا ساخته می‌شود.

«دوباره» یک سریال کارآگاهی با تمرکز بر قهرمانی زن است که در دهلی‌نو مرکز هند می‌گذرد و فیلمنامه‌اش توسط ماریشا مخرجی نوشته شده است. این کارآگاه زن باید یک قاتل سریالی را به دام بیندازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.