سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

چگونگی شرکت در بازار فیلم مستند جشنواره «سینماحقیقت» اعلام شد

دهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت»

سینماپرس: رئوس برنامه‌ها و چگونگی شرکت در بازار فیلم مستند یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» اعلام شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی جشنواره، بازار فیلم جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» طی چهار روز (۲۱ تا ۲۴ آذر)، از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در غرفه بخش بین‌الملل دائر خواهد بود و اولویت شرکت در آن، با افرادی است که دارای کارت ویژه بازار هستند.

رئوس برنامه‌ی بازار فیلم مستند جشنواره «سینماحقیقت» به این شرح است:

تلویزیون و مستند، چگونگی شرکت در جشنواره‌های مستند (با حضور مدیران و نمایندگانی از جشنواره‌های هات‌داکس، سینمادورئل، بیلبائو، یاماگاتا، بیگ اسکای، توکیو داکس، سنگاپور، قازان، ترکیه)، ارائه طرح مستند، پخش مستند (با حضور مدیر برنامه‌ریزی انجمن بین‌المللی مستند آمریکا IDA) و اکران مستند. 

عموم مستندسازان و علاقمندان شرکت در بازار فیلم جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» باید تا تاریخ ۱۱ آذر ۹۶، رزومه و یک قطعه عکس خود را به آدرس ایمیل بخش بین‌الملل جشنواره int@defc.ir ارسال کرده و ضمن اعلام حضور، از طریق شماره تلفن ۸۸۵۱۸۱۱۷ پیگیر حضور خود در این بازار فیلم باشند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذر ۱۳۹۶، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی (ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.