چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «لالاکن» در سکوت خبری/ فیلمی در ژانر کودک

فیلم سینمایی لالا کن

سینماپرس: فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی و نویسندگی مصطفا قربانپور و تهیه‌کنندگی حسن کلامی ۱۰ روز است که در تهران کلید خورده است.

به گزارش سینماپرس: فیلم سینمایی «لالاکن» ۱۰ روز است که در سکوت خبری کلید خورده و فیلمبرداری‌اش را آغاز کرده است. این اثر سینمایی تلاش دارد تا در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران حضور داشته باشد و به همین دلیل تدوین همزمان فیلم توسط یعقوب غفاری در حال انجام است. ۴۵ روز پیش تولید این فیلم سینمایی به طول انجامیده است.

فیلم سینمایی «لالاکن»اثری اجتماعی اما در ژانر کودک و نوجوان است در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آرش پسرک رویاپردازی که در کوران اختلافات پدر و مادرش برای در امان ماندن از دنیای آدم بزرگ‌ها از رویاپردازی‌هایش برای خود پناهگاه می‌سازد.

امین زندگانی، بهنوش بختیاری و پادینا رهنما بازیگران اصلی فیلم سینمایی «لالاکن» هستند که طی روزهای آینده با قرار گرفتن سایر بازیگران در مقابل دوربین و قطعی شدن حضورشان نام‌شان رسانه‌ای خواهد شد.

بر اساس این خبر عوامل فیلم سینمایی «لالاکن» عبارتند از: کارگردان و نویسنده: مصطفی قربانپور، مدیرفیلمبرداری: حافظ احمدی، طراح صحنه و لباس: مصطفی قربانپور و حسین هاتفی‌کیا، طراح گریم: سودابه خسروی،‌ مدیر صدابرداری: محمد امامی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امید شیرانگیز، عکاس: نادر فوقانی، جانشین تولید: حمید سلطانیان، مدیر تولید: عباس فاتح، مشاوره پروژه: یعقوب غفاری، مجری طرح: نصرت نوری،‌ تهیه‌کننده: حسن کلامی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.