چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

«لاتاری» مهدویان، نسخه ایرانیِ «ربوده شده» است؟

فیلم سینمایی لاتاری

سینماپرس: «لاتاری» در حالی در دوبی کلید خورده که برخی اطلاعات درز کرده، حاکی از آن است که احتمالاً در جشنواره فیلم فجر با نسخه ایرانیِ «ربوده شده» مواجه خواهیم بود.

به گزارش سینماپرس سایت خبری تابناک در گزارشی کنجکاوانه درخصوص داستان فیلم «لاتاری» نوشت: اطلاعاتی از فیلم جدید مهدویان بیرون درز کرده که البته نمی‌توان روایتی قطعی از اثر تازه مهدویان دانست؛ اما برای رفع کنجکاوی‌ها جالب توجه است. «لاتاری» در حالی در دوبی کلید خورده که برخی اطلاعات درز کرده، حاکی از آن است که احتمالاً در جشنواره فیلم فجر با نسخه ایرانیِ «ربوده شده» مواجه خواهیم بود.
در صورت صحت این اطلاعات، در «لاتاری» با نسخه ایرانیِ فیلم سینمایی «ربوده شده / Taken» به کارگردانی پیر مورل محصول سال 2008 مواجه هستیم. فیلمی درباره نجات یک قربانی و انتقام از ربایندگان که با توجه به سابقه مهدویان می‌تواند جذاب باشد. 

این بار دختری در باندهای فحشا در دوبی گرفتار می‌شود، برادرش او را نجات می‌دهد و همزمان از عوامل این باندها انتقام می‌گیرد. این روایت البته ممکن است تا حدودی متفاوتی باشد اما به نظر می‌رسد، مسیر داستان همین باشد.

با توجه به مضمون این فیلم سینمایی، مشخص نیست چرا عنوان «لاتاری» برای این فیلم برگزیده شده و در کدام بخش از داستان اصلی، به این ماجرا اشاره می‌شود اما احتمال می‌رود، ماجرای لاتاری نقطه‌ای است که گره داستانی فیلم تازه مهدویان رقم می‌خورد و به همین دلیل کارگردان تصمیم گرفته، فیلمش را با این عنوان معرفی کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.