چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

مجموعه های جدیدی که شبکه پنج می سازد

 غلامرضا الماسی

سینماپرس: مجموعه های تلویزیونی جدید شبکه پنج سیما توسط الماسی، مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه، معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، شبکه پنج سیما به دنبال ساخت برنامه هایی است که قابلیت برند شدن داشته باشند، این را غلامرضا الماسی، مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه می گوید، الماسی این موضوع را اینطور توضیح می دهد: مخاطبان شبکه‌های مختلفی را مشاهده می‌کنند ولی اگر از آنها بپرسید تلویزیون نگاه می‌کنید یا نه شاید در پاسخ نام برنامه ای مثل خندوانه را به زبان آورند در حالی که شبکه های دیگر به غیر از نسیم را هم تماشا می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی مخاطبان تلویزیون علاقه اصلیشان سریال است گفت: با رویکردهای جدید شبکه پنج در عرصه تولید جذب دوباره اینگونه مخاطبان به شبکه پنج کمی زمان خواهد برد.

الماسی همچنین با اشاره به سه پروژه این شبکه که آماده تولید هستند درباره آنها گفت: مجموعه تلویزیونی بچه مهندس به تهیه کنندگی «سعید سعدی» و کارگردانی «علی غفاری» روایتی در بستر تاریخ دارد. سریال دیگر «زندگی از نو» به تهیه کنندگی «مهدی شفیعی» و کارگردانی «علی محمد قاسمی» است و آخرین مجموعه ای که احتمالاً تا پیش از زمستان کلید خواهد خورد «سارقین روح» به تهیه کنندگی ابولفضل صفری است که با موضوع مسائل اجتماعی در حوزه امنیت ساخته می‌شود. این سریال شامل چند فصل است که در هر فصل مسائل متفاوتی مانند اقتصاد، مواد مخدر و غیره دستماییه داستان قرار میگیرند. هر فصل از «سارقین روح» یک کارگردان دارد و اولین فصل آن را «احمد موذنی» کارگردانی خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: سریال هیئت مدیره  احتمالاً‌ در باکس پخش نوروزی شبکه ۵ قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.