جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

بازیگر زن خطاب به مغول هالیوودی: لایق یک گلوله هم نیستی

اوما تورمن

سینماپرس: اوما تورمن، بازیگر فیلم «بیل را بکش» ضمن انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، خطاب به هاروی واینستین، تهیه کننده متهم به سوءاستفاده جنسی نوشت: «لایق یک گلوله هم نیستی»

به گزارش سینماپرس به نقل از آسوشیتدپرس، اوما تورمن با انتشار پیامی در اینستاگرام روز شکرگذاری را تبریک گفت. این بازیگر زن در پیامش برای همه آنهایی که دوست دارد، همه آنهایی که دیگران را تشویق می‌کنند و به آنها کمک می‌کنند تا بایستند، آرزوی طول عمر کرد.

بازیگر فیلم «Kill Bill» یا «بیل را بکش» در ادامه نوشت: «تازگی‌ها عصبانی بودم و چند تا دلیل داشتم، اما این‌ها را نمی‌شد از چهره من خواند». این جملات وی اشاره‌ای بود  به مصاحبه‌ای که دو هفته پیش انجام داده بود.

وی ضمن آرزوی برگزاری یک روز شکرگزاری شاد، به غول هالیوود اشاره کرد و برای او و همدستان خیانتکار وی نوشت: آرزوی روزی شاد برای همه به جز تو هاروی واینستین و همه دسیسه‌چینان نابکار تو. از سقوط تو خوشحالم. تو لایق یک گلوله هم نیستی...

تورمن چندبار با واینستین کار کرده بود که شامل بازی در فیلم «داستان عامه‌پسند» کوئنتین تارانتینو در سال ۱۹۹۴ هم می‌شد. او برای این بازی نامزد اسکار شده بود. «بیل را بکش» نیز به تهیه کنندگی واینستین تولید شده بود.

تورمن پیشتر نیز علیه این تهیه‌کننده صحبت کرده بود.

اوما تورمن دو روز پیش نیز اعلام کرده بود دیگر با آژانس CAA برای تولید فیلم کار نمی‌کند و از این پس بازیگر مستقل خواهد بود. او دو سال با این آژانس همکاری کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.