شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

روایت های متفاوت از فروش «قاتل اهلی»

پوستر فیلم سینمایی قاتل اهلی

سینماپرس: گویا ارائه آمار ضد و نقیض فروش گیشه این بار به فیلم قاتل اهلی رسیده است به طوری که پخش کننده فیلم و سایت سینماتیکت ارقام بسیار متفاوتی را در این باره اعلام می کنند.

به گزارش سینماپرس؛ در سالهای اخیر بعضا آمار فروش اعلام شده توسط پخش کنندگان آثار و سایت سینماتیکت تفاوت هایی داشته است. شرکت های پخش کننده فیلم های سینمایی اختلاف ارقام فروش اعلام شده توسط این شرکت ها و سامانه سینماتیکت را به عدم مکانیزه بودن برخی سینماها و یا ثبت با تاخیر آمار فروش در سینماتیکت مرتبط دانسته اند. اما گاهی اختلاف ارقام غیرطبیعی است.

برای مثال در حالی که سینماتیکت در ساعت ۱۹ روز جمعه فروش «قاتل اهلی» را کمی بیش از ۱۳۵ میلیون تومان درج کرده است و این فروش ۱۹ ساعت بعد از پایان پنجشنبه ثبت شده است؛ علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران به عنوان پخش کننده آخرین ساخته مسعود کیمیایی، رقم ۲۲۵ میلیون تومان را برای فروش دو روز اول این فیلم اعلام کرده است.

اختلاف حدود ۱۰۰ میلیون تومانی این دو رقم به هر حال سوال برانگیز است. بخصوص که فروش روز چهارشنبه «قاتل اهلی» کمتر از ۷۰ میلیون تومان بوده است و ظاهرا پخش کننده و تهیه کننده فیلم از انتشار این رقم به عنوان فروش روز اول ناراضی بوده‌اند!

این معضل تا زمانی که همه سینماها مکانیزه نشوند، ادامه دارد و همه پخش کننده‌ها می‌توانند ارقام غیر دقیقی را به عنوان فروش فیلم‌های خود اعلام کنند.

نظرات

  • ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۷
    0 0
    فیلمی که من دیدم خیلی از هنرپیشه ها نیستند مثل لعیا زنگنه فیلم پر از برش، خوب نذارید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.