شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

فیلمبرداری فصل دوم «پاهای بیقرار» به اتمام رسید

پاهای بی قرار

سینماپرس: فیلمبرداری بخش گذشته مجموعه تلویزیونی «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی به انتها رسید.

به گزارش سینماپرس، منوچهر محمدی با اعلام این خبر افزود: هفته گذشته تصویربرداری فاز دوم سریال به پایان رسید و گروه تا یک هفته دیگر تصویربرداری فصل یک را آغاز خواهند کرد.
وی همچنین ادامه داد: هنوز بازیگر جدیدی به کار اضافه نشده است و مشخص نیست که در کدام لوکیشن فصل بعدی را کلید می زنیم. در حال حاضر کار در مرحله فنی قرار دارد.
محمدی همچنین درباره خواننده تیتراز این سریال هم گفت: هنوز خواننده ای برای این کار مشخص نشده است. فعلا باید تصویربرداری به پایان برسد و بعد تصمیم بگیریم.
محمدی همچنین درباره انتخاب بازیگران باقی مانده فصل های دیگر این مجموعه عنوان کرد: برای فصل دوم ۲- ۳ بازیگر فرعی مانده است که هنوز انتخاب نکرده ایم.
«پاهای بیقرار» در سه فصل زمان حال و گذشته تولید خواهد شد. فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شوند که البته در نسخه نهایی و تدوین شده مخاطب با سریالی ۶۰ قسمتی مواجه خواهد شد که تلفیقی از این سه فصل هستند.
فصل دوم از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.
مسعود رایگان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، آرش مجیدی، مهدی صبایی، لیندا کیانی، افسانه ناصری، سمیرا حسن پور بازیگران اصلی سریال «پاهای بیقرار» هستند.
«پاهای بیقرار» ملودرامی خانوادگی است که به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد. این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدمهای این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.