سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

فیلم جدید داوود نژاد در لندن کلید می خورد

علیرضا داودنژاد

سینماپرس: علیرضا داودنژاد این روزها در شهر لندن حضور دارد تا زمینه های لازم جهت کلیدزدن فیلم جدیدش در این شهر را فراهم آورد.

به گزارش سینماپرس؛ «مصائب شیرین۲» فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی علیرضا داوودنژاد است که این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد. داوود نژاد در این باره می گوید: «این روزها در لندن مشغول انتخاب عوامل، بازیگران و لوکیشن هستیم.»

او قصد دارد تا بخش انگلیسی کار را کلید بزند و پس از فیلمبرداری در انگلیس برای ادامه فیلمبرداری به تهران و سپس شمال کشور خواهد رفت.

این کارگردان که در سال ۷۷ مصائب شیرین ۱ را ساخت در پاسخ به اینکه سرنوشت بچه های مصائب شیرین را در این فیلم خواهیم دید؟ گفت. بله، آنها در همان شرایطی قرار می گیرند که پدر و مادرهاشون را در آن قرارداده بودند، اگرچه با تفاوت هایی که به زمان و مکان متفاوت مربوط می شود.

در مصائب شیرین که در سال ۷۷ ساخته شد، رضا، مونا، محمدرضا داودنژاد، احترام سادات حبیبیان و اقدس سعادت رضایی بازی می کردند و هنوز مشخص نیست که کدام یک از این بازیگران در مصائب شیرین  ۲ همکاری دارند اما گفته می شود  که قرار است، محمد حبیبیان که در فیلم، روغن مار، داودنژاد بازی کرده و ساکن لندن است، حضور داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.