سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

گریم بازیگر نامزد اسکار چقدر زمان برده است؟

گری اولدمن

سینماپرس: گریمور فیلم سینمایی «سیاه ترین ساعت» به تازگی درباره پیچیدگی و سختی گریم گری اولدمن در این فیلم سخت گفته است.

به گزارش سینماپرس؛ گری اولدمن بازیگر سرشناس انگلیسی از جمله بازیگرانی است که تاکنون در کسب جایزه اسکار توفیقی به دست نیاورده است، اما امسال این بازیگر با ایفای نقش وینستون چرچیل در فیلم سینمایی «سیاه ترین ساعت» یکی از بخت های اصلی اسکار می باشد. یکی از نقاط قوت نقش اولدمن گریم فوق العاده این بازیگر است.

به گفته گریمور و چهره‌پرداز درام زندگینامه‌ای تاریخی «سیاه ترین ساعت»، روزی بیش از سه ساعت زمان برده تا گری اولدمن در هیات وینستون چرچیل نخست وزیر تاریخ‌ساز بریتانیا در مقابل دوربین ظاهر شود. بازیگر انگلیسی نامزد اسکار در مجموع بیش از ۲۰۰ ساعت در این پروژه سینمایی درگیر روند گریم و تغییر ظاهرش بوده است.

کازوهیرو تسوجی طراح مو و چهره‌پرداز جدیدترین ساخته جو رایت در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته است: «مسئولیت ساخت پروتز صورت شامل گردن، گونه‌ها، بینی و پیشانی با من بود. گری یک ماسک دست‌ساز بسیار ظریف به صورت می‌زد که فرم چهره و شکل کله‌اش را شبیه نخست وزیر پیشین بریتانیا کند. »

گریم بقیه بخش‌های چهره از جمله صورت اولدمن توسط دیوید مالینوفسکی و لوسی سیبیک انجام شده است. بازیگر ۵۹ ساله انگلیسی به خاطر این گریم سنگین و ایفای نقش سیاستمدار سرشناس تاریخ بریتانیا از شانس‌های احتمالی رقابت اسکار ۲۰۱۸ شمرده می‌شود.

فیلم ۱۲۵ دقیقه‌ای «سیاه‌ترین ساعت» (Darkest Hour) از سه روز پیش (۲۲ نوامبر) توسط پخش فوکس فیچرز در سینماهای امریکا اکران شده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.