سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

دیزنی انیمیشن های قدیمی را بازسازی می کند بصورت Live-Action : بخش اول

 انیمیشن های قدیمی

سینماپرس: کمپانی دیزنی در ادامه بازسازی انیمیشن های قدیمی خود به صورت Live-Action تعداد دیگری از تولیداتش را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سینماپرس، کمپانی دیزنی روند بازسازی انیمیشن های قدیمی اش بصورت live-action  را با  مالیفیسنت (Maleficent) شروع کرد و داستان«زیبای خفته»(Sleeping Beauty) را از دیدگاه زن شرور و نقش منفی آن تعریف کرد. این کمپانی در ادامه بازسازی ها را با فیلم هایی چون “سیندرلا“ و “ The Jungle Book” و ” Beauty and the Beast” ادامه داد و توانست سود بسیاری از فروش این فیلم ها بدست آورد، مخصوصا ” Beauty and the Beast“(دیو و دلبر) سودی برابر با ۱ میلیون دلار را برای کمپانی دیزنی به ارمغان آورد. در این مطلب ما لیست بقیه انیمیشن هایی که کمپانی دیزنی قصد دارد آنها را بازسازی کند را در اختیار شما قرار داده ایم.

اولین مورد ” Dumbo” به کارگردانی تیم بورتون (Tim Burton) و نویسندگی اهرن کروگر (Ehren Kruger) می باشد. این فیلم کالین فارل (Colin Farrell) در نقش یک مجری سابق سیرک ایفای نقش می کند که زندگی اش پس از برگشت از جنگ کاملا تغییر کرده است. در این فیلم ستارگان دیگری از قبیل Michael Keaton، Eva Green، Danny DeVito، Nico Parker و Finley Hobbins نقش آفرینی کرده اند. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ انتشار یابد.

دومین انیمیشنی که قرار است بازسازی شود ” Aladdin” می باشد. کارگردانی این فیلم را Guy Ritchie و نویسندگی آن را John August بر عهده دارند. در این انیمیشن نیز چهره های شاخصی از جمله : Mena Massoud، Naomi Scott، Marwan Kenzari، Navid Negahban، Nasim Pedrad، Billy Magnussen و Will Smith حضور خواهند داشت. این فیلم در تاریخ ۲۴ ام می ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

سومین مورد انیمیشن معروف و محبوب “شیرشاه” (The Lion King) به کارگردانی Jon Favreau و نویسندگی Jeff Nathanson می باشد. در این اثر که انیمیشن زیبای آن طرفداران بسیاری داشت قرار است بازیگران خوبی از جمله : James Earl Jones، Donald Glover، Seth Rogen، Billy Eichner، John Oliver، Alfre Woodard، John Kani و Beyonce

نقش آفرینی کنند. این فیلم نیز برای انتشار در ۱۹ ام جولای ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است.

چهار انیمیشن دیگر نیز که کمپانی دیزنی قصد دارد آنها را به صورت live-action  بازسازی کند عبارتند از : “ James and the Giant Peach” به نویسندگی Nick Hornby و کارگردان و بازیگران و تاریخ پخش آن هنوز نامعلوم است. ” Cruella” که نویسندگان آن Aline Brosh McKenna و Kelly Marcel می باشند و بازیگر نامزد جایزه اسکار یعنی Emma Stone  در آن نقش آفرینی خواهد کرد اما هنوز تاریخ پخش و نام کارگردان آن اعلام نشده  است. ” Tink” که نویسنده آن Victoria Strouse و بازیگر آن Reese Witherspoon خواهند بود. تا اینجا اططلاعاتی در مورد تاریخ پخش و کارگردان آن منتشر نشده است. ” Peter Pan” که تاریخ پخش و بازیگران آن نامعلوم بوده و کارگردان و نویسنده آن David Lowery و Toby Halbrooks خواهند بود.

شما می توانید عکس های این انیمیشن ها را در زیر مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.