سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

اکثر سینماهای سراسر کشور ایمن نیستند!

سینما شاهد

خبرگزاری فارس: فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری گفت: اهمیت ایمن‌سازی برکسی پوشیده نیست اما متاسفانه به دلیل بافت فرسوده اکثر سینماهای کشور ایمن نیستند.

 غلامرضا فرجی مدیر بازاریابی و پخش حوزه هنری درباره پلمپ سینما شاهد گفت: پیگیر رفع پلمپ این سینما که در منطقه ۸ تهران واقع شده است هستیم. نامه های مربوطه به دفتر حقوقی شهرداری ارایه شده و همچنان در انتظار پاسخ دفتر حقوقی شهرداری هستیم. فرجی در ادامه به جلساتی جهت ایمن سازی با رئیس سازمان سینمایی اشاره کرد و گفت: انجمن سینماداران رایزنی هایی با رئیس سازمان سینمایی داشته تا برای تجهیز و ایمن سازی سینماها که بار مالی خواهد داشت اقداماتی صورت گیرد.  

وی درباره ایمن سازی سینما توضیح داد: متاسفانه به دلیل بافت فرسوده اکثر سینماهای سراسر کشور در مقابل آتش سوزی ایمن نیستند و نتوانستند مجوزهای لازم در این خصوص را از اداره آتش نشانی دریافت کنند.   اهمیت ایمن‌سازی برکسی پوشیده نیست اما متاسفانه به دلیل بافت فرسوده این مشکل در اکثر قریب به اتفاق سینماها وجود دارد.  

بنابراین گزارش، سینما شاهد مکان ناایمن در شرق تهران از سوی شهرداری تشخیص داده شده و مدتی است  پلمپ شده است.

سینما «شاهد» در سال ۱۳۵۳ در محله‌ نظام آباد تهران و با سه سالن شیدا، شقایق و شاهد و ۴۸۲ نفر ظرفیت در مساحتی بالغ بر ۷۰۰ متر تاسیس شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.