سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

فیلمبرداری سریال «افسانه هزارپایان» تعطیل شد

سریال افسانه هزارپایان

سینماپرس: رامین ناصرنصیر گفت: به طور همزمان بازی در سریال «افسانه هزارپایان» را در کنار «شهرزاد۳» پذیرفتم و جلوی دوربین نیز رفته ام اما در حال حاضر به دلیل برخی مشکلات این پروژه به طور کامل متوقف شده است.

به گزارش سینماپرس،  رامین ناصرنصیر درباره آخرین فعالیت های خود  گفت: همچنان طی این روزها و شب‌ها مشغول فیلمبرداری فصل سوم سریال شهرزاد هستم و به نوعی این کار تمام وقت من را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: به طور همزمان بازی در سریال "افسانه هزارپایان" به کارگردانی "شهاب عباسی" را در کنار شهرزاد ۳ پذیرفتم و جلوی دوربین نیز رفته ام اما در حال حاضر به دلیل برخی مشکلات این پروژه به طور کامل متوقف شده است.

بازیگر فیلم "قهرمانان کوچک" درباره حضور دوباره خود در سینما تاکید کرد: امسال برای بازی در دو فیلم پیشنهاد داشتم اما فیلمنامه و خود اثر آنقدر جذاب و دلچسب نبود که بازی در آن را بپذیرم.

وی  اضافه کرد: مشخصاً وضعیت فعلی اکران و تجمع تعداد زیادی از آثار روی پرده سینما به برخی فیلم‌ها صدمات زیادی را وارد می‌کند اما از طرفی برخی آثار هم همواره مخاطب خود را دارند و هر وقت اکران شوند خوب می فروشند.

ناصرنصیر درخصوص موفقیت فروش فیلم "قهرمانان کوچک" گفت: دلیل اصلی موفقیت این فیلم در آن است که ما نمونه دیگری در سینمای کودک نداریم که به طور مستقیم کودکان را مخاطب قرار دهد. اکثر آثاری که به نام کودک اکران می شوند در مورد کودکان هستند و خود آنها را به هیچ وجه جذب نمی‌کنند. من در سالهای اخیر انگشت شمار آثاری را دیده‌ام که بتوانند با سنین کودک و نوجوان ارتباط خوبی برقرار کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.