چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

آشا محرابی با یک تله تئاتر به تلویزیون می رود

آشا محرابی

سینماپرس: شبکه چهار سیما آخر هفته دو تله تئاتر «من که حرفی ندارم» و «هتل پلازا» را روی آنتن می فرستد.

به گزارش سینماپرس، تله تئاتر «من که حرفی ندارم» به کارگردانی آشا محرابی و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی و تله تئاتر «هتل پلازا» به کارگردانی کوروش نریمانی و تهیه کنندگی مسعود ساکت‌اف ساخته شده اند. این تله تئاترها در روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعت ۲۴ پخش خواهند شد.

تله تئاتر «من که حرفی ندارم» به کارگردانی آشا محرابی و تهیه‌کنندگی هیه و تولید شده است.

این تله تئاتر نوشته «بهناز باستان»، بر اساس داستانی از «آلبرتو موراویا»، رمان‌نویس برجسته ایتالیایی می‌باشد و در این کار بازیگرانی چون: نسیم ادبی، نورالدین جوادیان، داریوش موفق و پریسا مقتدی به ایفای نقش می‌پردازند.

این کار با مضمونی اجتماعی، روایت مردی است که به تازگی ازدواج کرده است و مدام با همسرش بگو مگو دارد این بگو مگو و لج بازیهای کودکانه تا آنجا پیش میرود که مرد (جینو) تصمیم میگیرد همسرش را ترک کند و به سراغ همسر سابقش برود.

تله تئاتر «هتل پلازا»  درباره دختری است که در شب عروسی اش خود را در حمام هتلی به این نام زندانی کرده و پدر و مادرش تلاش میکنند او را بیرون آورده و راضی به ازدواج کنند اما... 

در این نمایش کوروش نریمانی، فریده سپاه منصور و سیامک صفری ایفای نقش کرده اند.


شایان ذکر است، شبکه چهار سیما که قدمت دیرینه ای در تولید و پخش تله تئاترهای تلویزیونی دارد، از ابتدای فصل تابستان هر پنجشنبه و جمعه در قاب «نمایشخانه» یک تله تئاتر را به روی آنتن می برد و  بزودی پخش آثار جدید در این حوزه را آغاز می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.