پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

«بازی نقاب ها» با مافیای گندم درگیر می شود

سریال بازی نقاب ها

سینماپرس: امیر آتشانی به جمع بازیگران سریال «بازی نقاب ها» به کارگردانی سیروس حسن پور پیوست.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «بازی نقاب ها» به کارگردانی سیروس حسن پور مدتی است که در لوکیشن کارخانه پی گیری می شود و امیر آتشانی جدیدترین بازیگری است که به گروه پیوسته است.


علی مهام تهیه کننده این سریال عنوان کرد: پیش از این هم گفته بودم که این لوکیشن یکی از مهمترین لوکیشن های سریال است که حدود ۱۰۰ دقیقه از سریال در این لوکیشن می گذرد و بازیگران بسیاری در آنجا حضور دارند. گروه مدتی است که در کارخانه ای در بندر ترکمن مستقر شده است و سکانس های مهمی از سریال را در اینجا ضبط می کند.


کلیه اتفاقات درباره گندم و درگیری آزیتا حاجیان با مافیای گندم در این لوکیشن انجام می شود که بازیگران تهرانی و ترکمنی و گرکانی بسیاری در این لوکیشن مقابل دوربین می روند.
جعفر دهقان و آزیتا حاجیان بازیگران اصلی هستند که این روزها در کنار بازیگران شمالی مقابل دوربین هستند.
«بازی نقاب ها» یک ملودرام عاشقانه است و از آنجایی که ترکمن ها را با عناصر اسب و گندم می شناسند، این چند عنصر در این سریال نمود پیدا کرده است. داستان سریال در رابطه با ترکمن هاست و اتفاقاتی که بین دو طایفه می افتد که سالها با هم کدورت دارند.
بازیگران سریال عبارت است از: آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، سیما خضرآبادی، رزیتا غفاری، مهرداد ضیائی، فرهاد بشارتی، یلدا قشقایی، مهسا هاشمی، رقیه نوچمنی، علی اصغر کیانی، فاطمه حسینی و….

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.