پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

نسخه جدید اپلیکیشن شبکه پنج رونمایی شد

آرم شبکه پنج سیما-شبکه تهران

سینماپرس: مخاطبان شبکه پنج سیما می توانند از نسخه جدید اپلیکیشن این شبکه که به مناسبت سالگرد تاسیس آن انتشار یافته است، استفاده نمایند.

به گزارش سینماپرس، شبکه پنج سیما در تاریخ ۵ آذرماه ۱۳۷۴ افتتاح شد. این شبکه امسال و در آستانه بیست و دومین سالگرد تاسیسش از اپلیکیشن جدیدی جهت استفاده از برنامه های این شبکه برای مخاطبان رونمایی کرد.

اپلیکیشن جدید شبکه پنج قابل نصب بر روی انواع تلفن های هوشمند اندروید است. این نرم افزار دارای امکاناتی همچون مشاهده جدول پخش برنامه های روزانه شبکه و برنامه های ۲ روز آینده به همراه توضیحات کامل (مهمان، موضوع، مدت و...)، امکان پخش ویدئوهای برنامه های شبکه و آرشیو برنامه ها، دیدن جدیدترین ویدئوهاست.

این اپلکیشن در مقایسه با نسخه قبلی سرعت بیشتری در بارگذاری اطلاعات دارد و سعی شده تا طراحی بصری ساده تری داشته باشد، تا همه کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.   همچنین اپلیکیشن جدید شبکه  امکان ارسال عکس، ارائه نظر، پیشنهاد و تعامل با واحد روابط عمومی شبکه پنج سیما از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

کاربران می توانند برای دریافت این اپلیکیشن به سایت شبکه به نشانی www.tv۵.ir مراجعه یا از طریق بازارهای اندروید موجود  (کافه بازار، کندو، مایکت و... و.) اقدام کنند.

حمید رضا فراهانی طراح  اپلیکیشن جدید شبکه پنج  است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.