جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

اخبار تازه از ادامه "خانه پوشالی"، پس از حذف اسپیسی

سریال خانه پوشالی

سینماپرس: به نظر می‌رسد فیلمبرداری و ساخت فصل پایانی سریال خانه پوشالی به زوردی از سر گرفته می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از گیم‌اسپات، ماه گذشته،  آنتونی رپ، بازیگر سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) اتهاماتی را علیه کوین اسپیسی مطرح کرد که این اتفاقات باعث شد که شبکه نت فلیکس (Netflix) از قطع همکاری با او خبر دهد. بدین ترتیب، اسپیسی قرار نیست در فصل ششم و پایانی سریال House of Cards بازگردد و در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فصل ششم این سریال متوقف شده است. اسپیسی نقش فرانک آندروود را در این سریال بازی کرده است که بسیاری دلیل موفقیت و محبوبیت این سریال را عملکرد درخشان اسپیسی در این نقش می‌دانند.  

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که احتمالا به‌زودی فیلمبرداری و تولید فصل ششم و پایانی سریال House of Cards از سر گرفته خواهد شد. طبق بیانیه جدیدی که کمپانی MRC منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فصل پایانی این سریال باید تا تاریخ ۸ دسامبر امسال (۱۷ آذر) دوباره از سر گرفته شود. با این حال، احتمال تغییر این تاریخ نیز وجود دارد. بیانیه این کمپانی توسط وب‌سایت ددلاین منتشر شده است. کمپانی MRC در بخشی از این بیانیه گفت:

ما همچنان به همکاری خود با نت‌فلیکس ادامه خواهیم داد و امیدواریم که به‌زودی تولید این سریال از سر گرفته شود. همانطور که پیش از این تعیین کرده بودیم، عوامل سازنده سریال حقوق دو هفته تمدید تعطیلی فیلمبرداری این سریال را دریافت خواهند کرد که این تعطیلی از تاریخ ۲۷ نوامبر (۶ آذر) تا تاریخ ۸ دسامبر امسال (۱۷ آذر) تمدید شده است.

در این بیانیه هیچ نشانه و توضیحی در مورد اینکه مسیر سریال قرار است چگونه بدون اسپیسی تغییر کند یا اینکه بدون او چگونه سریال ادامه داده می‌شود و غیبت او توضیح داده خواهد شد، وجود ندارد. با این حال، نویسندگان سریال House of Cards در حال یافتن راه‌حلی برای این موضوع هستند. در ادامه بیانیه MRC، این کمپانی گفت:

علاوه بر نویسندگان سریال، بخش کوچکی از اعضای اداری و حسابداری نیز در دفتر تولید سریال باقی مانده‌اند. امیدواریم زمانی که تولید سریال از سر گرفته شد، تمام اعضای تیم تولید بازگردند، اما ما می‌خواهیم بدانید که ما مطمئنا درک می‌کنیم که ممکن است اعضای تیم تولید یک کار موقت را در این مدت پیدا کرده باشند که مانع بازگشت دوباره آن‌ها به تیم تولید سریال شود.

علاوه بر این،  ماه گذشته کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) اعلام کرد که کوین اسپیسی از فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های دنیا) کنار گذاشته شده است و کریستوفر پلامر جانشین اسپیسی در نقش جی. پل گتی در این فیلم خواهد شد. همچنین ساخت فیلم Gore (گور) که توسط نتفلیکس در دست ساخت بود، نیز لغو شده است. در این فیلم که بر اساس زندگینامه گور ویدال در دست ساخت بود، اسپیسی قرار بود نقش اصلی را بازی کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.