جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

«موریانه»؛ فیلمی با فرم خاص در راه جشنواره فجر

 مسعود حاتمی

سینماپرس: به گفته مسعود حاتمی، آخرین مراحل فنی این اثر پشت سر گذاشته شده و مدارک حضور در جشنواره فیلم فجر را نیز تکمیل کرده است.

به گزارش سینماپرس؛ مسعود حاتمی کارگردان فیلم سینمایی «موریانه» درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: در حال حاضر مراحل صداگذاری طی می شود و با توجه به اینکه اکثر صداگذاران مشغول انجام کارهای آثار مستند یازدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» هستند، کار فیلم ما مقداری طول کشید چون در حال حاضر تراکم کاری زیاد است.

وی افزود: ما فرم حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرده ایم و تا چند وقت دیگر هم نسخه کامل فیلم را به دبیرخانه این جشنواره ارسال می کنیم.

حاتمی با اشاره به دیگر فعالیت های خود گفت: در حال حاضر چند فیلمنامه فیلم کوتاه و بلند در دست دارم اما نمی دانم ساخت کدام یک را آغاز کنم هرچند برای ساخت آثار بلندم چند سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده اند اما من این کار را به تعویق انداخته ام چون بیشتر تمرکزم روی «موریانه» است و برای من انجام دقیق کارهای صداگذاری و ساخت موسیقی به اندازه فیلمبرداری مهم است.

این کارگردان اظهار کرد: به نظر من «موریانه» فرم و شکل خاصی دارد و تاکنون فیلمی به این شکل ساخته نشده است بنابراین نمی دانم که بعد از «موریانه» باید دوباره فیلمی با همین فرم و شکل بسازم یا نه.

وی در پایان گفت: تاکنون «موریانه» را برای افراد مختلف به نمایش گذاشته و متوجه شده ام که با عموم مردم ارتباط برقرار می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.