جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

بخش ملی جشنواره «حسنات» ۱۷۰۰ اثر دریافت کرد

جشنواره فیلم کوتاه «حسنات»

سینماپرس: با اتمام مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه «حسنات»، تعداد آثار متقاضی حضور در این جشنواره ۱۷۰۰ اثر اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، فراخوان دوره هفتم جشنواره ملی فیلم کوتاه «حسنات» اصفهان در نیمه تابستان منتشر شده و با یک نوبت تمدید، مهلت آن در روز اول آذرماه خاتمه یافت. در این مدت بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره در مجموع یک هزار و ۷۰۰ اثر در بخش ملی در سایت هفتمین دوره جشنواره «حسنات» به ثبت رسیده است و هنرمندان می‌توانند تا نهم آذرم آثار خود را به دبیرخانه هفتمین جشنواره «حسنات» اعلام کنند.

گفتنی است از مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه هفتمین جشنواره «حسنات» ۵۵۰ اثر در بخش فیلمنامه، ۶۷۶ اثر در بخش داستانی، ۱۱۱ اثر در بخش انیمیشن و ۳۶۳ اثر در بخش مستند بوده است.

یک هزار و ۳۸ هنرمند از  ۲۲۴ شهر ایران  آثار خود را در بخش‌های داستانی، انیمیشن، مستند و فیلمنامه به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «حسنات» اصفهان ارسال کرده‌اند.

آخرین مهلت ارسال آثار عموم مردم کشور به بخش «هر شهروند یک فیلم کوتاه » جشنواره «حسنات» نیز اول بهمن ماه اعلام شده است و علاقمندان می‌توانند به منظور اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی hasanatfilm.ir مراجعه کنند ضمن اینکه تاکنون ۳۰۲ اثر نیز به این بخش از جشنواره ملی فیلم کوتاه «حسنات» اصفهان ارسال شده است.

هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «حسنات» از ۱۱ تا ۱۴ اسفند و مصادف با هفته احسان و نیکوکاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.