شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

مایکل مور هم با تهیه کننده متجاوز به مشکل خورد

مایکل مور

سینماپرس: مایکل مور در ادامه مستند موفق و پرفروش«فارنهایت ۱۱/۹»، مستند جدیدی با عنوان«فارنهایت ۹/۱۱» پیرامون دونالد ترامپ ساخته، اما این کارگردان با کمپانی واینستین ها به مشکل خورده است.

به گزارش سینماپرس؛ ایندی وایر نوشت: اما حالا به خاطر مشارکت برادران واینستین در تولید این دنباله و با توجه به فروش کمپانی هاروی و باب و اتهام‌های سوءاستفاده و آزار جنسی که متوجه آن‌ها شده است، آینده‌ جدیدترین مستند مور در خطر قرار گرفته‌است. به گزارش «ددلاین» واینستین‌ها که تا این‌جای کار دو میلیون از شش میلیون دلاری را که تعهد کرده بودند، صرف این پروژه کرده‌اند، مور را از مشارکت و همکاری با سایر پخش‌کنندگان منع کرده‌اند.

ظاهراً این دو برادر می‌خواهند دو میلیون دلارشان را دوباره به دست بیاورند اما مور هم نمی‌خواهد پولی را به آن‌ها بازگرداند و به کسانی روی خوش نشان بدهد که به عنوان آزارگر مورد اتهام قرار گرفته‌اند. در این شرایط مور می‌گوید که اگر کار به مراجع قضایی بکشد درخواست باطل کردن قرارداد را می‌دهد و هاروی واینستین را به خاطر عقد قرارداد در زمان آگاهی کامل از سوءرفتارهایش و این‌که ممکن است همه چیز علنی شود، متهم به شیادی خواهد کرد.

این می‌تواند دومین شکایت مور از برادران واینستین باشد که بار اول در سال ۲۰۱۱ به خاطر سودهای پرداخت‌نشده‌ «فارنهایت ۱۱/۹» بود. دنباله‌ این مستندمور به پیروزی ترامپ در انتخابات و هرج‌ومرجی می‌پردازد که در اولین سال حضور او در مسند قدرت روی داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.