شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

اکران فیلم توفیقی در کانادا غیرقانونی است

ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا

سینماپرس: تهیه کننده فیلم سینمایی «ارادتمند، نازنین بهاره تینا» با وجود اعلام خبر نمایش این فیلم در کانادا، پس از مشورت با مدیران سینمایی از اکران این فیلم منصرف شد.

به گزارش سینماپرس؛ پایان هفته گذشته در برخی رسانه ها اعلام شد فیلم توقیفی «ارادتمند، نازنین بهاره، تینا» در کانادا روی پرده می رود. با گذشت ۲۴ ساعت از آن خبر، تهیه کننده این فیلم سینمایی گفت که پس از مشورت با مدیران سینمایی بنا بر ملاحظاتی، از نمایش این فیلم سینمایی عبدالرضا کاهانی صرف نظر کرده است. امروز سخنگوی شورای صنفی نمایش، آب پاکی را روی دست عوامل «ارادتمند نازنین بهاره تینا» ریخت و اعلام کرد که این فیلم اجازه هیچگونه اکران داخلی و خارجی ندارد.

فیلم سینمایی «ارادتمند نازنین بهاره تینا» که سال ۹۴ با حمایت مستقیم ایوبی رئیس وقت سازمان سینمایی جلوی دوربین رفت، از همان ابتدا با حواشی بسیاری روبرو شد و در انتها به علت ملاحظات شورای نمایش توقیف شد. درباره اکران «ارادتمند نازنین بهاره تینا» در خارج از کشور، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش می‌گوید: «قرارداد فیلم و پروانه نمایش کاهانی به شورای صنفی نمایش ارائه نشده و برای همین تا زمانی که این قرارداد در اختیار ما قرار نگیرد بدیهی است این فیلم اجازه هیچ گونه داخلی و خارجی اکران ندارد. »

نکته قابل توجه آن است که شورای صنفی نمایش فقط در زمینه نظارت بر قراردادهای پخش فیلم بین سینماداران و پخش کنندگان برای اکران داخلی مسئولیت دارد و تا به حال در زمینه اکران خارجی فیلم‌ها اعضای آن اظهار نظر نکرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.