شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

دفاع دیوید ییتس از بازی جانی دپ در «جانوران شگفت‌ انگیز»

جانی دپ در دنباله جانوران شگفت انگیز

سینماپرس: علاقمندان سری «هری پاتر» علی رغم اینکه از بازی جود لا در نقش دامبلدور استقبال کردند اما نسبت به حضور جانی دپ در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» خشمگین شدند.

به گزارش سینماپرس؛ در پی اعتراض ها و واکنش های منفی علاقمندان به حضور «جانی دپ» در فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز»، کارگردان این فیلم، دیوید ییتس بالاخره واکنش نشان داده و در مصاحبه با انترتینمنت ویکلی از بازی دپ ۵۴ ساله در این پروژه سینمایی دفاع کرد. ستاره هالیوود در سال‌های اخیر، کار قابل دفاعی در کارنامه‌اش نداشته و حتی در فهرست سالانه فوربز در صدر فهرست بازیگرانی قرار گرفته که میزان دستمزدشان از فروش فیلم‌های‌شان بالاتر بوده است. حواشی جنجال‌آمیز ازدواج پیشین او و ادعای امبر هرد مبنی بر مورد آزار و اذیت قرار گرفتن از سوی ستاره ۵۴ ساله به نقد و نظرات منفی دامن زده است.

ییتس کارگردان چهار فیلم «هری پاتر» و همچنین سری مستقل «جانوران شگفت‌انگیز» درباره حواشی و جنجال‌های مربوط به انتخاب بازیگر نقش منفی این دنباله گفته است: «راستش معضل حال حاضر این است که افراد زیادی متهم به خیلی کارها شده‌اند، از سوی چندین و چند قربانی هم متهم شده‌اند و این روند وحشتناک و ترسناک است. »

ییتس همچنین در اشاره به درگیری‌های امبر هرد و جانی دپ و اتهام خشونت خانگی از سوی همسر سابق دپ توضیح داده است: «در مورد جانی، ظاهرا یک نفر سعی کرد با مطرح کردن ادعایی اعتبار او را زیر سوال ببرد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این مردی که من هر روز می‌بینم لبریز از مهربانی و نجابت است و همین و بس. هر ادعایی هم که آن بیرون صورت گرفته باشد به هیچ وجه با این بشری که من مشغول همکاری با او هستم جور در نمی‌آید. »

کارگردان «جانوران شگفت‌انگیز ۲» تاکید کرده است مساله جانی دپ به هیچ وجه ربطی به جنجال‌ها و رسوایی‌های اخیر ندارد. در نتیجه از نظر او بیش از این بحث کردن درباره این موضوع جایز نیست و قضیه برایش تمام شده است.

پیش از این، جی. کی. رولینگ هم از انتخاب دپ دفاع کرده و از حضور او ابراز «خشنودی» کرده بود. به گفته رولینگ، جانی دپ با شخصیتی که او نوشته کارهای خارق‌العاده‌ای انجام داده است. نویسنده داستان‌های «هری پاتر» اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی‌اش را با «جانوران شگفت‌انگیز» ثبت کرده است.

«جانوران شگفت‌انگیز ۲» از ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (جمعه ۲۵ آبان ۹۷) در سینماهای دنیا اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.