شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

رضا صادقی بعد از ۲۰ سال، سفید پوشید +عکس

کنسرت رضا صادقی در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر

مشرق نیوز: رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در ابراز همدردی خود با زلزله زدگان استان کرمانشاه، برای اولین بار لباس مشکی را از تن بیرون آورد و لباس سفید پوشید. این خواننده چندی پیش در برنامه تلویزیونی «من و شما» پذیرفت که لباس مشکی خود را برای حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه به حامی این برنامه بفروشد.

رضا صادقی با انتشار عکسی از استایل سفید پوش شده ی خودش در اینستاگرامش نوشت:

سلام و احترام؛
باورهای من و نگاهم به فلسفه حضورم در جهـان هـیچوقت فروشی نبوده و نیست، زمانی که ازم پرسیده شد؟ برای چند ثانیه به خودم گفتم، " خودت گفتی برای حالشون هر کاری کنیم. اگه شعار ندادی الان وقتشه، شاید توی کرمانشاه و منطقه زلزله زده یکی با دیدن پیراهنت (برای چند لحظه) لبخند رو لبش بشینه "


و حالا این من با لباس سفید " برای لبخند مردم کرمانشاهـم " بعد از حدود ٢٠ سال ... پ ن : ضمنا تشکر میکنم از برنامه " من و شما و هادی قندی عزیز و ارش جان ظلی پور و تشکر ویژه از بچه های (٥٠٤٠ ) اقای باغبانیان که پذیرفتن در کنار ١٠ میلیون، مبلغ ٥٠ میلیون کانکس و همچنین ٢٠ روانشناس هماهنگ کنن برای کودکانی که والدینشون و از دست دادن شاید بشه حال بدشون و کمی ارام کرد... د. در هر حال این کار جلو حرکت بزرگ مردمی قطره ایی توی دریاست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.