شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

«تمارض» در ٣ جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود + فیلم

فیلم «تمارض»

سینماپرس: فیلم «تمارض» در سه جشنواره فیلم تفلیس، پراگ و بوستون به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «تمارض» به کارگردانی عبد آبست در ادامه نمایش‌های جهانی اش در سه جشنواره فیلم تفلیس، پراگ و بوستون به نمایش گذاشته می‌شود.

این فیلم ابتدا در هجدهمین جشنواره فیلم تفلیس که از ١٣ تا ١٩ آذر در کشور گرجستان برگزار می‌شود به نمایش درمی‌آید. «تمارض» در بخش افق‌های فستیوال تفلیس که مختص موفق‌ترین آثار سال ٢٠١٧ در عرصه بین‌الملل است در کنار فیلم‌های «The Shape Of Water» ساخته گیلرمو دل تورو محصول آمریکا و برنده شیر طلای ونیز، «The Day After» به کارگردانی هونگ سانگ سو از کره جنوبی و «Radiance» ساخته نائومی کاواسه محصول ژاپن و فرانسه که هر ۲ در بخش مسابقه کن امسال حضور داشته‌اند، روی پرده می رود.

این فیلم ایرانی پس از آن در دی ماه ابتدا در هفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی پراگ جمهوری چک نمایش داده می‌شود و بعد به آمریکا رفته و در بیست و سومین جشنواره فیلم‌های ایرانی موزه هنرهای زیبای بوستون و بیست و دومین جشنواره فیلم‌های ایرانی واشنگتن دی سی اکران می شود.

«تمارض» پیشتر نماینده سینمای ایران در جشنواره های برلین، تورنتو، شانگهای، ترانسیلوانیا و... بوده و هم اکنون در سینماهای «هنر و تجربه» در حال نمایش است.

مریم شفیعی تهیه کنندگی و محمد اطبایی عرضه و پخش جهانی این فیلم را بر عهده دارد.

«تمارض» محصول هیچ فیلم و اولین فیلم عبد آبست است.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.