یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

آخرین اخبار از ساخت سریال "گیله وا"

سریال تلویزیونی گیله‌وا

سینماپرس: سریال تلویزیونی «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری، اثری تاریخی و اجتماعی است که در کیاشهر گیلان کلید خورد و احتمالاً سال آینده روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری این سریال به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان از ابتدای تابستان امسال با ایفای نقش بازیگرانی همچون بهروز شعیبی، حسین توشه، حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، مهران رجبی، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، علی عطایی، پریا مردانیان، ستاره حسینی و امیرحسین صدیق در کیاشهر گیلان کلید خورد.

تصویربرداری سریال «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان چند ماهی است که تمام شده است.

در حال حاضر این مجموعه تلویزیونی مرحله تدوین را سپری می کند. احتمال پخش سریال «گیله وا» در سال آینده وجود دارد که این خود از مسائل جذاب خواهد بود؛ چرا که این سریال روایتگر سال‌ ۱۲۹۷ هجری شمسی است. به عبارتی اگر از سال آینده پخش آن آغاز شود، دقیقاً روایتی از صد سال قبل ایران را مشاهده می کنیم.

بخش عمده سریال گیله وا در شمال کشور تصویربرداری شده است؛ این اثر روایتگر قصه‌ای عاشقانه در بستر اتفاقات آن زمان است.

این سریال قرار است، زندگی مردم و دلبستگی و عشق جوانی را نمایش دهد. این عشق در بستر اتفاقاتی مثل جنبش جنگل و قیام میرزا کوچک خان جنگلی و قحطی رخ می دهد؛ اما قرار نیست بستر اصلی سریال مسائل تاریخی باشد.

 بهروز شعیبی نیز در سریال «گیله‌وا» نقش میرزاکوچک‌خان را بازی می کند؛ اما موضوع داستان این سریال تشریح زندگی این قهرمان ملی نیست.

در این داستان عاشقانه، امیرحسین هاشمی و مهدی زمین پرداز نقش های اصلی را بر عهده دارند. همچنین حسین توشه، حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، مهران رجبی و امیرحسین صدیق به نقش‌آفرینی در این سریال پرداخته‌اند.

این سریال به عنوان یکی از محصولات مرکز سیما فیلم و سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با نگاهی عاطفی به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد، روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم در صد سال گذشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.