دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

«کوکو» همچنان در صدر گیشه

 انیمیشن کوکو

سینماپرس: بر اساس آمارها به احتمال زیاد تا آخر وقت روز یکشنبه، به مجموع رقم فروش انیمیشن «کوکو» ۲۸ میلیون دلار اضافه شده و این انیمیشن با اختلاف قابل توجهی نسبت به رقبا، برای دومین هفته متوالی صدرنشین فروش هفتگی خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، «کوکو» انیمیشن موزیکالی است که به طور مشترک توسط کمپانی های دیزنی و پیکسار تولید شده است و در حال اکران در قریب ۴۰۰۰ سینما می باشد. در فهرست پرفروش‌ترین فیلم های گیشه آخر هفته امریکا کم‌تر از نصف مبلغ فروش «کوکو» یعنی در حدود ۱۶ میلیون دلار نصیب فیلم ابرقهرمانی «لیگ عدالت» خواهد شد و این فیلم را بعد از سه هفته اکران در رده دوم جدول پرفروش‌ها قرار خواهد داد.

طبق پیش‌بینی ورایتی، سومین هفته فیلم «اعجوبه» نیز با کسب رتبه سوم جدول پرفروش‌ها برای این فیلم به پایان خواهد رسید. این درام خانوادگی با بازی جولیا رابرتس و جیکوب ترمبلی که به همراه «لیگ عدالت» از محصولات روی پرده برادران وارنر به شمار می‌رود احتمالا تا پایان تعطیلات امروز ۱۳ میلیون دلار درآمد کسب خواهد کرد.

از سوی دیگر، فیلم ابرقهرمانی «ثور: راگناروک» محصول مشترک دیزنی و مارول همچنان در پنجمین هفته اکرانش خوب می‌فروشد. این فیلم احتمالا با کسب ۹ میلیون دلار درآمد، چهارمین فیلم پرفروش گیشه امریکا در پایان تعطیلات آخر هفته خواهد شد. به همین ترتیب، چهارمین آخر هفته کمدی «خونه بابایی ۲» هم با کسب ۷ میلیون دلار درآمد به پایان می‌رسد و این فیلم را در رده پنجم جدول پرفروش‌ها قرار می‌دهد.

استودیوهای بزرگ تا دو هفته آینده به روند معمولی فروش فیلم‌های روی پرده اکتفا خواهند کرد تا جمعه ۱۵ دسامبر که فیلم «جنگ ستارگان ۸» با عنوان «آخرین جدای» در سینماها اکران شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.