سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

جیم جارموش قسمت دوم گوست داگ را می سازد

بازگشت گوست داگ

سینماپرس: قسمت دوم فیلم سینمایی سلوک سامورایی (گوست داگ- Ghost dog:The Way of the Samurai) به کارگردانی جیم جارموش ساخته می شود.

به گزارش سینماپرس: جارموش فیلم سینمایی «روح سگ: سلوک سامورایی» را در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی ساخته بود و اکنون در تدارک ساخت قسمت دیگری از آن است. فارست ویتاکر، بازیگر نسخه اصلی، یک بار دیگر در قسمت دوم فیلم نقش قبلی خود را تکرار خواهد کرد. کار نگارش فیلمنامه را دالاس جکسن به عهده دارد. او قرار است تا یک ماه دیگر، فیلمنامه را تحویل تهیه کنندگان فیلم بدهد.

آرزدآ، بازیگر و کارگردان سینما که نقشی هم در نسخه اصلی گوست داگ داشت، خبر از شروع کار فیلمبرداری در بهار سال جدید میلادی می‌دهد. او گفت: همه چیز دارد خوب پیش می‌رود، ما یک طرح داستانی بسیار خوب و جذاب داریم و همه مایل هستیم، هر چه زودتر کلید فیلمبرداری زده شود. هنوز هیچ کمپانی بزرگ فیلمسازی، توزیع دومین قسمت گوست‌داگ را به عهده نگرفته است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، ویتاکر و جارموش قرارداد همکاری با فیلم را امضا کرده‌اند.

در حال حاضر، اطلاعی از کم و کیف داستان قسمت تازه در دست نیست. جارموش هم از صحبت با رسانه‌ها امتناع کرده و همین موضوع، هیجان خبرنگاران برای کسب خبر درباره فیلم را افزایش داده است. خبر تولید قسمت تازه‌ای از این درام جنایتکارانه و دلهره‌آور در حالی انعکاس وسیعی در رسانه‌ها داشته، که تا قبل از این جارموش قصدی برای ساخت چنین فیلمی نداشت.

نسخه اصلی با درهم آمیختن سه فرهنگ ایتالیایی، انگلیسی و ژاپنی، یک داستان بدیع و تازه را در معرض دید تماشاگران سینما گذاشت. این فیلم کم‌خرج، سال ۱۹۹۹ روی پرده سینماها رفت و خیلی زود، لقب یک کالت کلاسیک را گرفت. در داستان فیلم، ویتاکر باجگیر و کار چاق‌کن خرده‌پایی بود که برای مافیا کار می‌کرد. او برای کار خود از روش سامورایی‌های عهد کهن استفاده می‌کرد. زمانی که آخرین ماموریت او درست انجام نمی‌شود، ویتاکر خود را در معرض خطر مرگ می‌بیند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.