چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

اکران «عصبانی نیستم» به تعویق افتاد؟

عصبانی نیستم*

سینماپرس: در حالی اخباری مبنی بر عدم اکران فیلم عصبانی نیستم منتشر شد ولی پخش کننده فیلم از این اخبار ابراز بی اطلاعی کرد!

به گزارش سینماپرس؛ دیروز مصاحبه‌ی غیرمنتظره‌ای از علی سرتیپی در خبرگزاری ایسنا منتشر شد مبنی بر اینکه فیلم عصبانی نیستم برخلاف گفته‌های قبلی، اواخر آذرماه اکران نمیشود و بعدها در مورد زمان ‌اکرانش تصمیم گرفته میشود.

♦️دقایقی پس از انتشار این مصاحبه‌ی پُر سر و صدا، سرتیپی اعلام‌ میکند که حتی روحش از این مصاحبه بی‌اطلاع است و آن را تکذیب میکند.

اصل ماجرا چه بوده است؟

♦️برخی رسانه ها ادعا کردند که اصل ماجرا از این قرار است که دیروز مدیران وزارت ارشاد شخصا، مصاحبه‌ای را برای خبرگزاری ایسنا ارسال می‌کنند که در آن از قول سرتیپی اعلام شده است که عصبانی نیستم را فعلا اکران نمی‌کنیم. این اقدام عجیب مدیران ارشاد که بدون اطلاع سرتیپی صورت گرفته، گویا به این قصد بوده که سرتیپی و پخش‌کنندگان فیلم را "در عمل انجام‌ شده" قرار دهند و اکران این فیلم را به تعویق بیندازند.نکته‌ی عجیب دیگر اینکه این مصاحبه‌ی جعلی حتی توسط مدیران سرویس هنری-سینمایی ایسنا منتشر نشده است! و آن‌ها هم از انتشارش بی‌خبر بوده اند زیرا مدیران بالاتر ایسنا بدون هماهنگی با مدیران سرویس هنری-سینمایی، شخصا متن ارسالی از طرف وزارت ارشاد را منتشر کرده‌اند!

♦️ فارغ از اسن موضوع که صحت این اخبار چه میزان است، اما جای این سوال مهم ‌خالی است که فارغ از محتوا و ساختار فیلم عصبانی نیستم، اگر مدیران ارشاد از ترس حواشی پیش رو جرات اکران این فیلم را ندارند دیگر مجوز اکران دادن‌شان به این فیلم چه بود؟ و سوال مهمتر اینکه مدیران وزارت ارشاد که خود را مدعی ترویج اخلاق در هنر و سینما میدانند، چگونه به خود اجازه میدهند اینگونه تقوا و اخلاق را زیر پا بگذارند و مصاحبه‌ای جعلی و دروغ را در رسانه‌ها تکثیر و منتشر کنند.

حالا باید منتظر باشیم ببینیم در این زمینه چه اخباری تایید یا تکذیب خواهد شد!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.