چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

همکاری دوباره «تارانتینو» و «آبرامز»

«تارانتینو» و «آبرامز»

سینماپرس: فیلم سازان سرشناس سینمای هالیوود، «جی.جی. آبرامز» و «کوئنتین تارانتینو»، پروژه مشترک «پیشتازان فضا» را با یکدیگر می سازند.

به گزارش سینماپرس، «هالیوود ریپورتر» نوشت: «کوئنتین تارانتینو» کارگردان مشهور و «جی. جی. آبرامز» تهیه‌کننده و فیلمساز مطرح هالیوودی، فیلم دیگری از مجموعه سینمایی «پیشتازان فضا» یا «سفر ستاره‌ای» را با هم می‌سازند.

هنوز فیلمنامه این پروژه تایید نشده و گفته می‌شود، تیم سازنده به دنبال گروهی از نویسندگان هستند. اگر فیلمنامه مورد تایید دو طرف باشد، «تارانتینو» به عنوان کارگردان و «آبرامز» به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه نقش ایفا می‌کنند.

این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی است اما اهمیت زیادی برای کمپانی «پارامونت» دارد. «جی. جی. آبرامز» پیش از این دو فیلم از این چندگانه سینمایی را کارگردانی کرده و سپس به سراغ ساخت «جنگ ستارگان» برای کمپانی «دیزنی» رفته است.

«تارانتینو» تاکنون با مجموعه «سفر ستاره‌ای» همکاری نداشته اما بارها اعلام کرده از طرفداران پر و پا قرص این فیلم‌های علمی ـ تخیلی است. او تاکنون چندین بار در فیلم‌های خود به این مجموعه سینمایی اشاره کرده است.

این فیلمساز سرشناس هم‌اکنون در حال کار بر روی نهمین فیلم سینمایی‌اش است که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده و درباره گروهی به نام «خانواده منسون» به سرکردگی «چارلز منسون» ساخته می‌شود.

این گروه در اوت ۱۹۶۹ در یک شب پنج نفر را در یک سکونت‌گاه هالیوودی متعلق به «رومن پولانسکی» کارگردان مطرح لهستانی - فرانسوی سلاخی کردند که یکی از این افراد «شارون تیت» همسر باردار «پولانسکی» بود.

دار و دسته «منسون» در سال ۱۹۷۱ در دادگاه گناهکار شناخته شدند و «چارلز منسون» رهبر ۸۲ ساله این گروه اخیرا در زندان درگذشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.