پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

نیکی کریمی دستمزدم را نداد و در اینستاگرام بلاکم کرد!

فیلم سینمایی آذر

انتخاب: بهناز شفیعی که به عنوان یکی از مشعل‌داران المپیک بازی‌های زمستانی ۲۰۱۸ انتخاب شده است، روایت عجیبی را از پشت صحنه فیلم «آذر» مطرح می‌کند. او می‌گوید که پس از آموزش و موتور سورای به نیکی کریمی در فیلم «آذر»، کریمی بدون این‌که دستمزد او را پرداخت کند، ‌ صفحه او در اینستاگرام را بلاک کرد و به او گفت به کسی نگوید بدلکار نقش اصلی این فیلم است تا همه فکر کنند نیکی کریمی خودش در فیلم «آذر» موتور سواری کرده است.

شفیعی درباره حضور خود در فیلم «آذر» به سی و یک نما گفت: «فیلم سینمایی «آذر» در حال اکران است و من از نیکی کریمی گله زیادی دارم. قرار بود برای اکران این فیلم از عوامل دعوت شود اما من را دعوت نکردند. حتی نیکی کریمی در پیج اینستاگرامی خود، تیزرهای این فیلم را گذاشت اما مربی و بدلکار را معرفی نکرد. حامی مالی این فیلم شرکتی به نام انرژی موتور بود و از آنجایی که من با این شرکت همکاری می‌کنم، تمام آموزش‌های موتورسواری و بدلکاری بر عهده من بود اما در نهایت نه برای جشنواره از من دعوت شد و نه دستمزدم را پرداخت کردند. »

او در پاسخ به این پرسش که آیا برای پرداخت دستمزدش با نیکی کریمی تهیه کننده «آذر» تماس گرفته است یا خیر، گفت: «به مدیر تولید زنگ زدم. آن‌ها گفتند ما هزینه‌ها را پرداخت کرده‌ایم؛ به نیکی کریمی زنگ بزنید. به او زنگ زدم اما نتوانستم به نتیجه‌ای برسم. همین موضوع سبب شد در یک فیلم سینمایی دیگر بازی کنم که نقش خودم را در آن فیلم دارم و بدلکار یا مربی شخص دیگری نیستم. تجربه تلخی که از این فیلم داشتم، سبب شد تا قید همکاری با دیگر بازیگران را بزنم و خودم بازی کنم. »

شفیعی در مورد رفتارهای نیکی کریمی با خود می گوید: «(کریمی) یک مدت من را در اینستاگرام بلاک کرده بود و پس از مدتی آنبلاک کردند. هیچ پاسخی به من ندادند اما فکر می‌کنم از اینکه گفته بودم من بدلکار او هستم ناراحت شده زیرا گفته بود این موضوع را به هیچ‌کس نگویم تا فکر کنند خودش موتورسواری کرده. اینکه چرا باید دروغ بگویم را نمی‌دانم اما تمام جذابیت فیلم «آذر» برای من این بود که خودم متولد آذر هستم. این فیلم در آذر ساخته و در همین ماه نیز اکران شد. به همین دلیل من قبول کردم که به عوامل این فیلم کمک کنم اما در آخر هیچ نتیجه‌ای برای من نداشت. »

این مربی موتور سواری در پایان این‌گونه خواسته‌های خود از عوامل «آذر» را مطرح می‌کند: «پول نمی‌خواهم ولی از نظر حرفه‌ای باید مرا دعوت می‌کردند که در اکران حضور داشته باشم یا به عنوان مربی و بدلکار معرفی می‌شدم اما این اتفاق رخ نداد. انتظار داشتم در تبلیغاتی که برای این فیلم‌ها انجام می‌شود، نام من را نیز ذکر کنند اما در عمل این اتفاق رخ نداد. »

نظرات

  • ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۶:۳۶
    0 0
    خانم کریمی در تمام عمرش مدافع حقوق خانم ها بوده ؟؟؟؟؟!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.